تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۲
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تأکید کرد:

نقش‌آفرینی مردم در حل مشکلات عرصه تولید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: مردم می‌توانند کمک زیادی به حل مشکلات اقتصادی به‌ویژه در عرصه تولید در کشور که مهم‌ترین و بهترین راه‌حل است، داشته باشند.
نقش‌آفرینی مردم در حل مشکلات عرصه تولید
علیرضا منظری توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقارن آغاز سال با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن با اشاره به انتخاب عنوان سال از سوی رهبر معظم انقلاب با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: تقارن بهار قرآن و معنویت با بهار طبیعت، نشانه‌ای از امید برای امت اسلامی و ملت ایران است و ان‌شاالله در سال جدید با عمل به منویات و اقدامات مورد توصیه مقام معظم رهبری، مسئولان بتوانند بخشی از مشکلات مردم را حل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با تأکید بر اینکه می‌دانیم امروز کشور پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های علمی، تکنولوژی، علوم روز، عرصه دفاعی و غیره داشته است، تصریح کرد: اما متأسفانه یکی از مشکلات اصلی کشور، معیشت مردم و به‌ویژه اقشاری که صاحب انقلاب هستند، است.

وی افزود: دغدغه مهم مقام معظم رهبری در چند سال اخیر حل مشکل معیشت و اقتصاد بوده و با وجود رهنمودهای ایشان، آن‌گونه که شایسته است، مسئولان نتوانسته‌اند دستورات معظم‌له را جامعه عمل بپوشانند و به‌همین دلیل ما هنوز در این عرصه دچار مشکل هستیم.

منظری توکلی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم نارضایتی عده‌ای از مردم بحث معیشت است، اظهار کرد: کشور دارای منابع و استعدادهای ذاتی، انسانی و طبیعی زیادی است که اگر این منابع به‌درستی استفاده شود، مشکلات معیشتی مردم به‌راحتی برطرف خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به مشکلاتی در عرصه مدیریتی سطح کشور ادامه داد: امروز اگر مدیریت علمی، صحیح و دقیق بر کشور حاکم بود، با امکانات موجود، مشکلات قابل برطرف شدن بود و البته ما دچار تحریم‌های ظالمانه هستیم اما بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت برخی مدیران داخلی است.

وی گفت: یکی از عوامل کارگشا در این عرصه حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، چراکه هر جا مردم حضور جدی پیدا کرده‌اند و شرایط برای حضور جدی مردم فراهم شده، مشکلات به‌راحتی برطرف شده است.

منظری توکلی افزود: امروز اگر دولتمردان بتوانند شرایط حضور مردم را در زمینه حل مشکلات اقتصادی فراهم کنند، مردم می‌توانند کمک زیادی به حل مشکلات اقتصادی به‌ویژه در عرصه تولید در کشور که مهم‌ترین و بهترین راه‌حل است، داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل ما این است که تاکنون به توانایی‌های مردم در زمینه حل مسائل اقتصادی توجه نشده است؛ بنابراین امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم این معضل عمده را برطرف کنیم.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdccpoqs42bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین