تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
۰
plusresetminus
امام جمعه موقت کرمان گفت: قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است و اهمیت روز جهانی قدس امسال بسیار بیشتر از سال‌های دیگر است.
قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با بیان اینکه حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به امام حسن و امام حسین علیهم‌السلام وصیت کردند « کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً؛ دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید» گفت: پیام اجتماعی اسلام برای همه مردم جهان «لِیَقُومَ النّاسُ بِالْقِسْطِ؛ تا مردم به عدل و داد قیام کنند»؛ ما انتظار موعودی را داریم که عدالت را در جهان برقرار و با ظلم و جور بجنگد.

امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: بزرگ‌ترین ظلمی که در این زمان اتفاق می‌افتد، ظلم به یک ملت است؛ ملتی که از خانه خود آواره شده و دیگران جای آنان را گرفته‌اند و آن‌ها را در سرزمین خود به شدیدترین وجه و بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن مورد ضرب‌وشتم و آسیب قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: مردم فلسطین طی سال‌ها به کسانی اعتماد کردند که عربیت را محور قرار داده بودند و آن‌ها بعد از انقلاب اسلامی به اسلام برگشتند و اسلام را محور قرار دادند و این امر باعث شد که جبهه مقاومت چنان قدرتمند شود که عملیات طوفان الأقصی را انجام دهد، عملیاتی که بعد از گذشت ۶ ماه، رژیم منحوس صهیونیستی هنوز نتوانسته، خسارت‌هایی که در این عملیات دیده است، جبران کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی تأکید کرد: پیام امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در خصوص روز جهانی قدس این بوده که در طول سال جمعه آخر ماه مبارک رمضان، به‌عنوان روزی که همه نداها هماهنگ و همه خشم‌ها در مشت تجلی شود و فریادها بر سر رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی زده و آنان به‌عنوان حامیان و مقصران شناخته شوند.

امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر اینکه قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است و اهمیت روز جهانی قدس امسال بسیار بیشتر از سال‌های دیگر است، تصریح کرد: شاهد هستیم که دشمن بی‌محابا و سراسیمه به اقداماتی متوسل شده که حتی عرف بین‌الملل و مستکبرین نیز نمی‌توانند صراحتاً از این رژیم غاصب حمایت کنند.

وی با اشاره به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری سفارتخانه ایران در سوریه و به شهادت رساندن هفت تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: بعد از گذشت ۶ ماه از عملیات طوفان الأقصی، شاهد نابودی زیرساخت‌های غزه، محاصره دو میلیون نفر در گرسنگی و سرما و ارتکاب فجیع‌ترین جنایات علیه ملت بی‌دفاع غزه هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی با تأکید بر اینکه این جنایات به‌دلیل اعتماد رژیم غاصب صهیونیستی به استکبار و آمریکا است، خاطرنشان کرد: روز قدس امسال بسیار مهم است و هرچه تجمع راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در سراسر کشور و جهان اسلام، باشکوه‌تر باشد، نابودی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک‌تر خواهد شد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciquaz3t1a5z2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین