تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
۰
plusresetminus
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

حملات سپاه پاسخ قاطع و مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی بود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات سپاه پاسخ قاطع و مشروع به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی بود.
حملات سپاه پاسخ قاطع و مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی بود
شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به پاسخ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: به فرزندان جان برکف، سربازان ولایت و بردار عزیز سپاه پاسداران که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و خواست ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی عمل کردند، خدا قوت می‌گوییم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برق‌آسا بر سر دژخیمان تا دندان مسلح رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی فرود آمدند تا همه بدخواهان و دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی متوجه شوند که این نظام مقدس همواره از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خود پاسداری و حفاظت کرده و می‌کند.

نماینده منتخب مردم کرمان و راور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی حداقل پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی استکبار است.

وی تصریح کرد: امیدواریم حامیان رژیم غاصب صهیونیستی به‌خود بیایند و قبل از هرگونه اقدام دیگر، به اشتباهات خود پی‌برده و از جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کنند تا این اقدام درس عبرتی برای تمامی بدخواهان باشد.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه مردم عزیز و نجیب همیشه در صحنه کشورمان از خاک مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی و قداست ایران اسلامی دفاع خواهند کرد، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جوابی در شأن ملت ایران و به‌خواست آنان به رژیم صهیونیستی داده‌اند و آنچه که انجام شده، برابر منشور سازمان ملل و همه اصول و معیارهای شناخته شده جوامع بشری بوده است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdca0wn6a49nye1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین