تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
۰
plusresetminus
فرزانه برخوری به دعوت از جامعه هدف جهت واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: مردم طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده نسبت به تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون اقدام به دریافت واکسن کرونا کنند.
روند واکسیناسیون کرونا با راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون سپاه جیرفت افزایش یافت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت، ابوذر عطاپور فرماندار، سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه، سید کمال خوشکام رئیس شورای شهر و خانم فرزانه برخوری رئیس مرکز بهداشت از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ سپاه واقع در محل حسینیه شهداء جیرفت بازدید کردند.

این بازدید از فرآیند واکسیناسیون گروه‌های هدف جامعه و نحوه خدمات‌رسانی به مراجعین صورت گرفت.

فرزانه برخوری رئیس مرکز بهداشت جیرفت گفت: گروه‌های سنی اعلام شده قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون در سایت salamat.gov.ir ثبت‌نام نموده و بعد از دریافت پیامک، ضمن همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در زمان‌بندی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا طبق اولویت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌گیرد لذا در حال حاضر افراد بالای ۵۰ سال مد نظر قرار گرفته است.

برخوری به دعوت از جامعه هدف جهت واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: مردم طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده نسبت به تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون اقدام به دریافت واکسن کرونا کنند.



وی تصریح کرد: سپاه همچنان که در همه عرصه‌ها حضوری فعال، اثرگذار و چشمگیر دارد، در این برهه هم نقش بسیار ارزشمندی را ایفاء کرده است و همان گونه که در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانستیم با همدلی و هم‌افزایی، کارها را به خوبی پیش ببریم، در این مرحله هم با تلاش و همت همگانی و البته با تولید افتخار آفرین واکسن ایرانی که رهبر معظّم انقلاب اسلامی مدظله العالی از همین واکسن ایرانی استفاده کردند، به حول و قوه الهی بر این ویروس غلبه خواهیم کرد.



وی اظهار کرد: با افتتاح و راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان جیرفت ظرفیت واکسینه کردن جامعه هدف افزایش پیدا کرده است و مردم با آسودگی خاطر بدون تجمع و افزایش مراجعات در مراکز می‌توانند در برنامه زمانبندی مشخص شده نسبت به دریافت واکسن کرونا خود اقدام نمایند که این طرح بنا بر ضرورت تا پایان واکسیناسیون همه رده‌های سنی ادامه خواهد داشت.



رئیس مرکز بهداشت جیرفت با تأکید بر کیفیت فرآیند واکسیناسیون و زمان حداقلی در انجام آن برای شهروندان، افزود: مرکز واکسیناسیون سپاه جیرفت برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در دو نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان جیرفتی است.


در این بازدید حضرت حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت ضمن تقدیر از ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در جهت راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون و خدمت‌رسانی به مردم، نوبت اول واکسن ایرانی برکت را تزریق کرد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcf1xdymw6d0ma.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما