تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶
۰
plusresetminus
رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهي انتظامي استان کرمان از استمرار روند پذیرش نیروی مرد در مقطع دیپلم جهت استخدام در مجموعه پلیس استان خبر داد.
استمرار روند ثبت نام و جذب نیرو برای استخدام در مقطع درجه داری پلیس کرمان
به گزارش "راه آرمان"حسین حسینی رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهي انتظامي استان با اعلام این خبر گفت: پلیس کرمان از بين دارندگان مدرک تحصيلي ديپلم و کاردانی در تمامی رشته های تحصیلی نیرو جذب می کند که  روند ثبت نام و عضویابی تا پایان سال استمرار دارد.

وی افزود: در همین رابطه علاقمندان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و کاردانی می توانند همه روزه با در دست داشتن مدارک تحصیلی و مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی) خود به هسته گزینش و استخدام واقع در خیابان معلم شهر کرمان مراجعه و در صورت هر گونه ابهام در ساعات اداری با شماره های 21824121 و 21824130 و در ساعات غیر اداری از طریق شماره 21824131 تماس حاصل نمایند.

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهي انتظامي استان با اشاره به افزایش سهمیه جذب نیرو بیان کرد: افراد واجدشرایط و علاقمند به خدمت در عرصه مقدس نظم و امنیت می توانند از این فرصت برای پیوستن به مجموعه انتظامی استان استفاده کنند که در این رابطه برای داوطلبین عضو خانواده شهدا و ایثارگران، اعضای فعال بسیج و دارندگان مقامات کشوری یک سری تسهیلات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcdos0foyt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین