تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۴
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به کار رسمی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در هنرستان نمونه دولتی کارآفرینی شهید مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان از فعال شدن 17 پایگاه ستاد اسکان نوروزی در استان خبر داد.
17 پایگاه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کرمان فعال شده است
به گزارش راه آرمان ، رضا رضایی گفت: بهار مظهر نوآوری است، خداوند در دو موقعیت از سال زمین را میزان می کند، اعتدال بهاری و پاییزی که طول شب و روز به میزان مساوی تقسیم می شود، بهار فصل جنب و جوش و تکاپو هست ما هم باید این حرکت و پویایی را از موجودات بیاموزیم.

وی ضمن سفارش به تلاوت روزانه سوره "نور" افزود: بهار فصل نزدیک شدن بیشتر به خداوند و تقویت معنویت ها است، استان کرمان با وسعت زیاد، تنوع و ظرفیت های بیشماری که دارد در نوروز امسال میزبان مسافران و زائران زیادی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: 17 پایگاه ستاد اسکان نوروزی در استان کرمان فعال شده و  2123 کلاس درس در 239 مدرسه استان با همکاری 850 نفر عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

رضایی گفت: 837 کلاس درس به صورت ویژه، 837 کلاس نوع الف و 1229 کلاس در نوع ب و ج درنظر گرفته شده که آماده بهره برداری هستندکه از شب گذشته هم 418 نفر در استان پذیرش شده اند.

برپایه این گزارش، ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در هنرستان کارآفرینی نمونه دولتی مدرس ناحیه 2 کرمان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو، روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی و اطلاع رسانی و ...آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdccmpqsp2bqip8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما