تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان کرمان در راستای نظارت بر فعالیت‌های حضوری مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی و هم چنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به صورت سر زده از چند مدرسه در شهر کرمان بازدید کرد.
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از روند آموزش حضوری در مدارس شهر کرمان
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع آموزگاران مدرسه ابتدایی میرزا محمد صادق آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با تبریک ماه مبارک رمضان افزود: از امروز ۱۴ فروردین ماه همزمان با بهار قرآن ماه مبارک رمضان آموزش به صورت حضوری در تمامی مدارس استان پیگیری می شود.

وی با اشاره به نقش موثر آموزش حضوری در تسهیل فرآیند یاددهی - یادگیری از کرونا به عنوان بزرگترین اختلال آموزشی نام برد و بر همکاری اولیا و فرهنگیان در زمینه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی با برگزاری کلاس ها به صورت حضوری تاکید کرد.

رضایی با تقدیر از مجاهدت و ایثارگری فرهنگیان در دوران کرونا گفت: معلمان پرچمدار اصلی نظام و تعلیم تربیت هستند و نقش موثری در تربیت نسلی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن صحبت با برخی اولیای حاضر در مدرسه، به آنان اطمینان داد که آموزش و پرورش استان کرمان همه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در محیطی ایمن و بهداشتی را اندیشیده است.

رضایی بیان کرد: سلامتی دانش آموزان و تعلیم و تربیت آنان در کنار هم از اهمیت و اولویت بسیار بالایی برای آموزش و پرورش استان برخوردار است و تمام تلاش خویش را برای توجه و اهتمام ویژه به آن‌ها به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfvtdyvw6d0ca.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین