تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه طرح مشارکتی و عدالت محور شهید سلیمانی به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.
تفاهم نامه طرح مشارکتی شهید سلیمانی با مناطق و شهرستان های استان کرمان منعقد شد
به گزارش راه آرمان؛  رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم انعقاد تفاهم نامه طرح مشارکتی شهید سلیمانی با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان افزود:  در راستای اجرای نهضت ملی ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای، برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی مطابق با سند تحول بنیادین، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها ، نواحی و مناطق استان منعقد شد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با بیان  اینکه سرانه ورزشی استان در حال حاضر از میانگین کشوری پایین تر است، گفت: با تلاش وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار در استان از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و ... نسبت به برقراری عدالت تربیتی از حیث دسترسی به فضای ورزشی درون مدرسه ای مناسب اقدام کنیم.

رضایی خاطر نشان کرد: با رویکرد طراحی، بهسازی و متناسب سازی فضا‌ها و اماکن ورزشی، تفاهم نامه همکاری تنظیم نموده و تلاش می‌کنیم که تا سال آینده نتایج این تفاهم در ورزش دانش آموزی استان نمایان شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در این تفاهم نامه اداره کل  آموزش و پرورش استان ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ها و مناطق استان اختصاص داده که به حساب مدارس معرفی شده توسط ادارات واریز شده است.

رضا رضایی گفت: این پروژه‌ها با عنوان طرح شهید سلیمانی در مدارس استان کرمان، (۱۲ سالن ورزشی ، ۳۳ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ زمین ساحلی)  با حمایت خیرین و استفاده از اعتبارات درون استانی ساخته خواهند شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdccieqs12bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین