تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

خدمت به همنوع در جمعیت هلال احمر نهادینه شده است

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار دوستانه مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: خدمت به همنوع در جمعیت هلال احمر نهادینه شده است.
خدمت به همنوع در جمعیت هلال احمر نهادینه شده است
به گزارش "راه آرمان " سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار دوستانه مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: خدمت به همنوع در جمعیت هلال احمر نهادینه شده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر بیان کرد: خروجی کار در هلال احمر، جهاد در راه خدا است. 

وی با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی، امدادی و فرهنگی در جمعیت هلال احمر با نگاه ارزشمند دین محوری ارائه می شود، افزود: اقدامات خالصانه و بی ادعای امدادگران بسیار زیباست.

وی با اشاره اینکه هلال احمر مروج خدمت به همنوع است، یادآور شد: امدادرسانی در بحران بن بست ندارد.
معروفی خاطرنشان کرد: با تدبیر و شجاعت، عالمانه و هوشمندانه می توان امدادرسانی ها را به نحو احسن انجام داد. 
وی با اشاره به اینکه ذات خدمات جمعیت هلال احمر و سپاه در بحران است، تصریح کرد: ما ستون، مرجع و تکیه گاه مردم در حوادث هستیم.
وی با اشاره به اینکه بحران دانشگاه تربیت و پرورش مدیر است، گفت: جمعیت هلال احمر همیشه و در همه زمان ها؛ در چه بحران و چه در صلح همراه، یار و یاور مردم است. 

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه ذات خدمت به همنوع در هلال احمر نهادینه شده است، افزود: مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی تکیه گاه هلال احمر هستند. 

وی با اشاره به اهمیت شناخت و آگاهی مردم از اصول و اهداف جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد:  نیروهای داوطلب بازوهای مهم جمعیت هلال احمر هستند و خدمات این نهاد مردمی باعث افزایش بندگی و عبادت خداوند و در نهایت امید به زندگی می شود. 

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در حوادث آرامش و امنیت به مردم هدیه می دهد، گفت: خوشبختانه در استان کرمان شاهد انسجام بسیار خوب جمعیت هلال احمر با سایر نهادها هستیم. 

وی به ارائه آموزه های امدادی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: آموزش نیروهای سپاه و بسیج باید جدی گرفته شود زیرا که این نیروها بازوی هلال احمر در حوادث هستند. 

معروفی تاکید کرد: آموزش 300 گردان با هدف نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر در اولویت قرار گیرد.
او با اشاره به اینکه بالاترین عبادت، خدمت به مردم است، تصریح کرد: در هلال احمر و سپاه حلاوت و حرارت خدمت را نباید از دست داد و در این راه بزرگ باید خوشحال بود.

وی با اشاره به اهمیت جذب افراد متخصص در قرارگاه امدادونجات یادآور شد: سپاه و بسیج در هر امدادرسانی و خدمت به مردم همراه جمعیت هلال احمر هستند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این دیدار بیان کرد: همراهی و همدلی سپاه در امدادرسانی جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است. 

وی با اشاره به حضور نیروهای امدادی هلال احمر استان کرمان در آبادان افزود: جمعیت هلال احمر و سپاه در همه برنامه ها و رزمایش ها باهم تعاملات بسیار خوبی دارند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش تمام گروه های جهادی، امنیتی، نظامی در حوزه امدادونجات خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با کمک و همراهی سپاه ثارالله بیماران نیازمندی که در تامین دارو و هزینه های درمانی دچار مشکل بودند شناسایی و به آن ها کمک کرده است. 

فلاح در ادامه با اشاره به توسعه مراکز توانبخشی در مناطق محروم توسط جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: معلولیت در مناطق محروم بالاست و توسعه این مراکز باعث بهبود بخشیدن وضعیت جسمانی و سلامت اهالی این مناطق خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهارداشت: با توجه به پهناوری و گستردگی محورهای مواصلاتی استان در آخرین آمایش انجام شده و بر طبق استانداردها نیاز به احداث 13 پایگاه امدادونجات بین شهری در سراسر استان داریم. 

فلاح در ادامه با اشاره به تکریم و احترام خانواده های شهدا توسط جمعیت هلال احمر افزود: اعضای جوانان این جمعیت نیز در برنامه های بشردوستانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر حضور فعال و گسترده ای دارند. 

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های پیشگیرانه و مبارزه با کووید 19 در قالب طرح های مختلف در طی 2 سال اخیر از جمله بارزترین اقدامات بشردوستانه و عام المنفعه اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان است.


لازم به ذکر است در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان لوح اهدایی از سوی دبیرکل جمعیت هلال احمر را به فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تقدیم کرد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcipyazwt1arp2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین