تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲
۰
۱
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه کارگروه لباس فرم مدارس بر تلاش حداکثری آموزش و پرورش برای ارتقای رضایت مندی مردم در زمینه تهیه لباس فرم دانش آموزان و عدم تغییر رنگ لباس برای سال تحصیلی آینده تاکید کرد.
تلاش  آموزش و پرورش برای رضایت مندی مردم در تهیه لباس فرم دانش آموزان/ رنگ لباس برای سال تحصیلی آینده تغییر نمی کند
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی با بیان این که نوع پارچه برای تولید لباس فرم دانش آموزان باید مشخص باشد، گفت: شایسته برای دانش آموزان کل استان تا آنجا که امکان دارد رنگ پارچه را عوض نکنیم، چنانچه دانش آموزی تمایل داشته باشد لباس سال گذشته اش را استفاده کند، هیچ محدودیتی وجود ندارد.  

وی افزود: قیمت لباس فرم را سازمان صنعت، معدن و تجارت باید تعیین کند و ضرورت دارد که نازل ترین قیمت و به گونه ای باشد که از تولیدی های کرمانی حمایت شود از همه ظرفیت ها باید استفاده کنیم تا بهترین نتیجه در این زمینه رقم بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که تولید لباس فرم مدارس باید نظام مند و هدفمند باشد و باکیفیت ارائه شود، تاکید کرد: خواسته ما این است که یک رضایت مندی نسبی برای مردم ایجاد شود، باید مردمی را که صادقانه با وجود همه تحریم ها و مشکلات پای این نظام ایستاده اند، تحسین کرد و خدمت صادقانه ما کمترین کاری است که در برابر آن ها می توانیم انجام دهیم.

رضایی اظهار داشت: هیچ مدرسه غیردولتی نباید از رویه تولید لباس فرم واحد دانش آموزان تخطی کند، همه مدارس باید در این زمینه تابع آموزش و پرورش باشند.

بر پایه این گزارش، در جلسه کارگروه لباس فرم مدارس، سید اصغر سادات حسینی معاون پرورشی و فرهنگی و محمود رجبی پور رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کرمان هم به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcexf8z7jh8wei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

باقريان
رنگ يا طرحش تغير كند
آخرین عناوین