تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
۰
۱
plusresetminus
همزمان با سراسر کشور اجتماع اقتدار بسیجیان استان کرمان با حضور مسئولان ارشد و بسیجیان برگزار شد.
تفکر بسیجی مهیا کننده ظهور حضرت ولی عصر(عج) است/ در ایام فتنه بسیجیان مانند رزمندگان دفاع مقدس میدان شناس بودند
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با پنجم آذر ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اجتماع اقتدار بسیجیان استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش، محمد مهدی فداکار استاندار، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، جمعی از مسئولان ارشد استان و بسیجیان در محل مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: بسیجی که تفکری پویا و پیشرفته دارد، مرکز تجمع اراده های در خدمت دین و دیانت است و حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم آماده و مجهز برای انجام ماموریت در روزهای سخت است.
 
تفکر بسیجی زندگی پویایی را برای جامعه به ارمغان می آورد
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: تجربه بسیج و حضور فعال در دو جبهه نرم و سخت از بدو تاسیس تا کنون، تجربه حضور در خط مقدم خدمت به مردم در عرصه های مختلف نیروهای آماده تکلیف محور و مطیع امر امامت جامعه از جمله فعالیت های بسیج است.
 
امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: بسیج، نیرویی است که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشت و این مجموعه قدرتمند به عنوان تفکر بسیجی مهیا کننده ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.
 
وی ابراز کرد: جریان بسیج و تفکر بسیجی مثل جریان آب است؛ آب منبع حیات در یک جامعه است، تفکر بسیجی زندگی پویایی و حیات را برای جامعه به ارمغان می آورد.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکری است که همه به آن نیاز دارند، چرا که در شرایط بحرانی و سخت راه حل بسیاری از مشکلات ملت ها، همین تفکر است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه تجربه موفق بسیج را در ۸ سال دفاع مقدس و در جبهه مقاومت با الگوگیری از بسیج دیدیم، گفت: همان گونه که جریان حیات بخش آب در همه خانواده ها در همه رده های مختلف جریان دارد و ما به آن نیاز داریم؛ تفکر بسیجی در همه خانواده ها اقشار و سطوح وجود دارد و طرفداران و پیروان و اعضای فراوان بسیج از این تفکر هستند.
 
در ایام فتنه بسیجیان مانند رزمندگان دفاع مقدس میدان شناس بودند
 
سردار محمد علی نظری ضمن گرامیداشت هفته بسیج به مجاهدین عرصه کارزار جهاد تبیین و امنیت تبریک گفت: وقتی امام خمینی(ره) با اندیشه بلند خود به حال بسیجیان غبطه می خوردند.
 
 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: بنابراین حرفی برای گفتن نمی ماند ما برای اعتقادات و بصیرت و میدان شناسی بسیجیان غطبه می خوریم شما بسیجیان چند قدم از ما جلوتر هستید.
 
وی با بیان اینکه اگر بسیجیان به مردم خدمت نکنند، ما مسئولین دچار مشکل می شویم، عنوان کرد: از اقدامات میدانی که بسیجیان در محرومیت زدایی انجام دادند، همچنین تولیدات در بحث جهاد تبیین تشکر می کنم.
 
سردار نظری خاطر نشان کرد: در ایام فتنه بسیجیان مثل رزمندگان دفاع مقدس میدان شناس بودند و امیداوارم همواره در مثلث مردم نظام و ولایت گام بردارید.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcb8gb8grhbf9p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

رزمنده بسیجی
درودبربسیجیان رزمندگان بسیجی حضوردردفاع مقدس کشوربیمه کردندرزمندگان باسن کم ایثارکردندرزمندگان ولایت مدارازرزمندگان بسیجی تجلیل کنیدفراموش نشوندایثارکردند
آخرین عناوین