تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۳
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد:

اجرای ۵۶۰ عنوان ویژه برنامه در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: جشن‌های سالگرد پيروزي انقلاب، از تاریخ ۱۲ بهمن با اجرای ۵۶۰ عنوان ویژه برنامه در قالب ۲۵ کمیته تخصصی آغاز خواهد شد.
اجرای ۵۶۰ عنوان ویژه برنامه در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت، خداداد امینی‌روش گفت: سه‌شنبه شب ویژه برنامه جشن انقلاب با هدف گرامیداشت این ایام و بیان ظرفیت‌های شهرستان، در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، علمی، کشاورزی، اقتصادی، سلامت و بهداشت، عمرانی و کارآفرینی همراه با ضبط برنامه توسط مرکز صدا و سیمای استان، به محوریت کمیته ادارات کلید خواهد خورد. 
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جيرفت، ضمن تبريک ايام‌الله دهه فجر، ماه رجب و میلاد امام علی (ع)، با بیان این نکته که دهه فجر میوه و حاصل مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره) است که بار دیگر اسلام را زنده نمود، گفت: چندین جلسه با حضور اعضاء شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان جیرفت به منظور هم‌افزایی فکری و ارائه راه‌کارهای اجرایی تشکیل شده است و بزرگداشت این ایام با بیش از ۵۶۰ عنوان ویژه برنامه در قالب ۲۵ کمیته تخصصی برگزار خواهد شد که برای کمیته‌های مربوطه، شرح وظايفي تعیین شده است.
 
امینی روش در مورد ویژه برنامه‌های روز ۱۲ بهمن اظهار کرد: رژه موتوری ساعت ۸ صبح روز ۱۲ بهمن از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تا گلزار شهدا، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان و خاصه ۵۲ مدرسه در سطح شهر جیرفت همراه با جشن و سرور با حضور مسئولین و گروه‌های مردمی و افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر در سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان برنامه‌ریزی شده است.
 
وی بیان کرد: کمیته‌های مربوطه علاوه بر گرامیداشت این ایام به صورت فیزیکی از جمله چراغانی و ... برنامه‌های محتوايي از جمله تبیین آثار و برکات نظام و دستاوردهاي آن در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و .... را در دستور کار دارند‌.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcc0iqsi2bq118.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما