تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۰
۰
plusresetminus
جانشین سپاه جیرفت عنوان کرد:

ادامه راه شهدا با جهاد تبیین

جانشین سپاه جیرفت گفت: شهدا با خون‌شان جلوی توطئه‌های دشمن را گرفتند و بنابراین با جهاد تبیین، ادامه دهنده راه شهدا باید باشیم.
ادامه راه شهدا با جهاد تبیین
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت؛ محمدرضا اسفندیاری شب گذشته در مراسم یادواره شهدای محله مسجد ولی‌عصر (عج) به استناد قرآن، شهدا را زنده و ناظر معرفی کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که فضلیت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: همگی وظیفه داریم که یاد شهدا زنده نگه داریم زیرا آسایش، امنیت و پیشرفت‌های امروز را به برکت خون شهدا داریم.
 
اسفندیاری بیان کرد: خداوند هدیه الهی شهادت را ارزان به کسی نمی‌دهد و شهدا در راه خدا مجاهدت کردند تا به این مقام رسیدند و تکلیف ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

اسفندیاری درخصوص توطئه‌های دشمن گفت: از ابتدای انقلاب، دشمن توطئه‌های بزرگی همچون جنگ تحمیلی را انجام داد و شهدا با خون‌شان جلوی دشمن را گرفتند.
 
وی به اهداف جنگ ترکیبی اخیر دشمن خاطرنشان کرد: اوج حمله شناختی دشمن برای نوجوانان و جوانان بود و همگی وظیفه داریم با جهاد تبیین، روشنگری انجام دهیم.
 
جانشین سپاه جیرفت انقلاب را سربلند و زمینه‌ساز ظهور دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، الگویی برای ملت‌های آزاده دنیاست و تربیت ۳۰ میلیون شیعه توسط شیخ زکزاکی، جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdca6un6o49ne01.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما