تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴
۰
plusresetminus
صبح امروز در محل پژوهش‌سرای رازی بازدید از جشنواره جابربن‌حیان توسط رئیس آموزش و پرورش منطقه شهداد صورت گرفت.
بازدید رئیس آموزش و پرورش منطقه شهداد از جشنواره جابربن‌حیان
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» صبح امروز جواد خدادادی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهداد با همراهی معاونت آموزشی، راهبر آموزشی، کارشناس آموزش ابتدایی با حضور معلمان راهنما و خانواده‌های دانش‌آموزان از دستاوردهای دانش آموزی جشنواره جابربن حیان(پژوهش علمی و فرصت یادگیری) در محل پژوهش سرای رازی بازدید به‌عمل آورد.
 
جواد خدادادی رئیس اداره آموزش و پرورش پس از بازدید از نمایشگاه ضمن تشکر از زحمات مدیر پژوهش‌سرای رازی، دانش آموزان، و معلمان راهنما در گفتگو با خبرنگار «راه آرمان» بیان کرد: جشنواره جابربن‌حیان مربوط به دانش‌آموزان دوره ابتدایی است که به‌عنوان یکی از طرح‌های موفق در دوره ابتدایی زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های دانش آموزان است.
 
وی ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر مزیت‌های علمی در ایجاد خودباوری و برانگیختن اعتماد به نفس در دانش‌آموزان می‌تواند نقش اساسی ایجاد کند.
 
شایان ذکر است این نمایشگاه جهت بازدید دانش آموزان و معلمان و اولیاء به مدت یک هفته دایر است و آثار ارائه شده توسط داوران منطقه مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برگزیده هر رشته شناسایی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 
انتهای خبر/زنگی آبادی 
 
https://armanekerman.ir/vdci5paz5t1apq2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما