تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۹
۰
plusresetminus
در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت مطرح شد

خدمت‌رسانی به مردم در صدر برنامه‌های دولت رئیسی قرار دارد

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: با توجه به جایگاه ویژه مردم در نگاه دولتمردان، خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در صدر برنامه‌های دولت آیت‌الله رئیسی قرار دارد.
خدمت‌رسانی به مردم در صدر برنامه‌های دولت رئیسی قرار دارد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، عصر امروز احمد بلندنظر در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت در سالن جلسات فرمانداری جیرفت، درخصوص معضلات ناشی از قاچاق سوخت، گفت: برای جلوگیری از مشکلات ناشی از قاچاق سوخت، نیاز به قوانین بازدارنده وجود دارد و ساختن مخازن سوخت در جیرفت، ضروری است.
 
فرماندار شهرستان جیرفت، درخصوص راه حل معضل سوخت، افزود: بایستی شرکت نفت جیرفت، متحول شود زیرا با شش نفر نیرو، قادر به پاسخگویی به نیاز مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد نیست و نیاز به تفکیک ادارات جیرفت و عنبرآباد وجود دارد.
 
بلندنظر مدیریت چرخه تامین و توزیع کالاهای اساسی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت توزیع کالاهای اساسی، فردا صبح برای توزیع کنندگان کالاهای اساسی، جلسه ویژه‌ای تعیین شده است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت، با اشاره به لزوم راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی مرغ، اظهار کرد: پیشنهاد راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی مرغ در جیرفت به شرکت کشت و صنعت به دلیل داشتن منابع مالی و زمین، داده شده است.
 
فرماندار جیرفت تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب، ذره‌ای کوتاه نیامده و اجازه ترویج بدحجابی را نمی‌دهیم زیرا برای شکل‌گیری این نظام، خون‌های فراوانی ریخته شده و درعین حال حریم خصوصی افراد هم بایستی حفظ شود.
 
وی بیان کرد: با صاحبان مغازه‌هایی که کشف حجاب کنند، مطابق قانون برخورد خواهد شد و ادارات فرهنگی، طرح و ایده، جهت اجرا در زمینه عفاف و حجاب را به فرمانداری ارائه دهند.
 
احمد بلندنظر درخصوص کوتاهی برخی از مدیران در بحث اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم، تاکید کرد: باتوجه به نگاه ویژه دولت آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم، بایستی روابط عمومی ادارات در پیام‌رسان‌های داخلی، اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم را انجام دهند.


 
ذبیح الله اعظمی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مدیران برای خدمت‌رسانی به مردم، گفت: مدیران جدیدی که برای تصدی ادارت پیشنهاد می‌شوند، قبل از شروع بکار، برنامه‌های‌شان را به نماینده مجلس تحویل دهند.
 
نماینده مردم شریف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ابتدای هر سال، بیان کرد: ارزیابی عملکرد ادارات درخصوص عملیاتی کردن شعار سال، در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و شعار سال‌های قبل همچنان باید در دستور کار باشند.
 
اعظمی تصریح کرد: اگر مدیران ادارات، وظیفه قانونی را به درستی انجام دهند قطعاً مراجعات به دفتر فرماندار و نماینده مردم در مجلس، کم می‌شود و روابط عمومی فرمانداری، شماره تلفن مدیران ادارات را جهت اطلاع مردم، منتشر کند.
 
وی بیان کرد: هر طرحی برای اجرایی شدن، باید مجوز ماده ۲۳ را داشته باشد و برای گرفتن آن مجوز، نماینده مجلس، با مدیران ادارات همراه است.
 
ذبیح الله اعظمی اظهار کرد: امسال بازده مالی بخش کشاورزی در جیرفت و عنبرآباد به حدی خوب بود که روی قیمت مِلک در جیرفت و کرمان تاثیر گذاشت و باید زمینه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی در شهرستان جیرفت را فراهم کرد.
 
وی تاکید کرد: شرکت‌های استخراج و فرآوری معادن، بایستی حساب‌های بانکی را به حوزه فعالیت خود بیاوردند و ۲۰ درصد مرغ مصرفی در جیرفت و عنبرآباد، در جنوب کرمان تولید می‌شود و مقرر شده که شرکت کشت و صنعت جیرفت در بخش اسفندقه، واحد‌ تولید کننده مرغ با ظرفیت دو میلیون قطعه را احداث کند.
 
نماینده مردم شریف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی کارگاه متروکه در شهرک‌های صنعتی یک و دو وجود دارد که از فرماندار می‌خواهیم با صاحبان این کارگاه‌های متروکه برخورد قانونی شود و زمین‌های راکد را از افراد غیرفعال گرفته و به دیگران جهت اشتغال‌زایی واگذار شود.
 
ذبیح الله اعظمی درخصوص روند ارتقاء بخش اسماعیلی به شهرستان، گفت: عصر امروز جلسه نامگذاری شهر بلوک در استانداری کرمان بوده که این جلسه با حضور استاندار و کارشناسان تاریخ و جغرافیا برگزار شده است و نتایج آن را اطلاع رسانی خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم ضمن قدردانی از حضور مردم در مراسم‌های لیالی قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر گفت: با توجه به صحبت‌های رئیس جمهور در سفر به جیرفت مبنی براینکه «استقلال جنوب، حق مردم جنوب است» و آفاتی که تاخیر استقلال جنوب دارد، می‌طلبد نماینده مردم شریف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس، نسبت به تسریع روند آن، پیگیری بیشتری داشته باشد.
 
امام جمعه جیرفت افزود: نماینده مجلس، پیگیری لازم جهت ارسال نامه استقلال جنوب کرمان، از دولت به مجلس شورای اسلامی، را تا قبل از شروع انتخابات اسفندماه به همراه زمینه‌سازی برای استقلال ادارات کل، خصوصاً صداوسیما را انجام دهد.
 
وی با اشاره به خدمات ارزنده خیریه فاطمیه در راه‌اندازی حوزه علمیه و خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده بم در سال ۱۳۸۲ تاکید کرد: از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، انتظار هست که ساختمان خیریه فاطمیه را جهت راه‌اندازی صدا و سیمای جنوب کرمان، تخلیه کند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdciw5azvt1apu2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما