تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در جنوب کرمان خبر داد.
چهل‌ویکمین آزمون ادواری فرهنگ و هنر در جنوب کرمان برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: چهل و یکمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در جنوب کرمان برگزار می‌شود.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌سیدحسینی افزود: آزمون ادواری در دو بخش عملی و تئوری همزمان با سراسر کشور برای داوطلبان جامعه فرهنگ و هنر در جنوب کرمان برگزار می‌شود.
 
 
وی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی آزمون‌های جامع و ادواری شهریورماه ۱۴۰۲ جنوب کرمان، اظهار کرد: امسال نیز طبق روال سال گذشته آزمون‌های جامع و ادواری در ۳ نوبت در ماه‌های دی، مرداد و شهریور برگزار می‌شود.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب افزود: شهریورماه فرصتی است هم برای کسانی که به هر دلیل نتوانستند در نوبت‌های قبلی آزمون شرکت کنند و هم برای کسانی که نمره قبولی کسب نکرده‌اند.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسینی بیان کرد: به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شیوه برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری از سال ۱۳۹۷ تغییر پیدا کرد و اکنون این آزمون‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شوند.
 
 
وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تخلفات احتمالی، این آزمون‌ها به صورت سامانه‌ای شده است اما از سال گذشته نیز بنا به خواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی آزمون‌های جامع و ادواری به صورت حضوری اما آنلاین برگزار می‌شوند بنابراین هنرجویان در سالن امتحان از طریق گوشی تلفن همراه و یا لپ‌تاپ وارد سامانه آزمون می‌شوند.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه هنرجویان در رشته‌های گرافیک و رایانه به رقابت می‌پردازند، اظهار کرد: شنبه ۲۸ و یکشنبه ۲۹ مردادماه مرحله عملی جامع و ادواری به ترتیب در کهنوج و جیرفت برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: آزمون جامع در شهرستان کهنوج برای هنرجویان هفت شهرستان جنوبی کرمان که در موسسات ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار می‌شود.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسینی ادامه داد: مرحله اول آزمون جامع از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان کهنوج برگزار می‌شود.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب عنوان کرد: آزمون مرحله عملی ادواری یکشنبه ۲۹ مردادماه در شهرستان جیرفت در مجتمع آرمین فیلم برگزار می‌شود.
 
 
وی ابراز کرد: چهارشنبه یکم و پنج‌شنبه دوم شهریورماه مرحله تئوری جامع و ادواری به ترتیب در شهرستان کهنوج و جیرفت برگزار می‌شود.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسینی از شرکت ۱۷۵ نفر در آزمون جامع و ۶۸ نفر در آزمون ادواری خبر داد و گفت: آزمون ادواری در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcewp8zzjh8xei.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما