تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۱
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

شهید سلیمانی محور وحدت ملت بزرگ ایران است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به شهید سلیمانی به‌عنوان عباس انقلاب افتخار می‌کنیم و عباس انقلاب امروز محور وحدت ملت بزرگ ایران است.
شهید سلیمانی محور وحدت ملت بزرگ ایران است
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین غباروبی مزار شهدا گلزار شهدا بین‌المللی کرمان گفت:  درود و سلام می‌فرستیم به غیرت بزرگ ملت ایران، ملت بزرگ و مردمان خوبمان که در این چهار سال گذشته، قدرشناسی فوق‌العاده‌ای از فرزند خود کردند، قدرشناسی از کسی که ۴۰ سال عمر خود را برای اقتدار ملت ایران، اقتدار نظام اسلامی، آبروی ملت ایران، امنیت پایدار ملت ایران، تمامیت ارضی، ناموس ملت ایران و ناموس مسلمانان فدا کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران قدرشناسی ارزشمندی را از فرزند خود، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا همراه او کردند که جای تشکر و قدردانی خاضعانه در برابر این ملت هوشمند، بصیر و عزیز است.

وی ابراز کرد: بنده با سراسر کشور ارتباط دارم، امروز حال و هوایی که در استان و شهر کرمان می‌بینیم، در سراسر کشور است، اردبیل، زنجان، اراک، سمنان، همدان، تهران و همه نقاط کشور کرمان بودند و این شبکه به یک جریان تبدیل شده که این جریان، جریان انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی بیان کرد: شهید سلیمانی امروز به‌عنوان نماد و مدرسه درس آموز هویت و غیرت ملت ایران می‌درخشد؛ امروز شهید سلیمانی در چهارچوب جغرافیا ایران اسلامی متعلق به ملت بزرگ ایران است و عکس این شهید در تمام خانه‌های ملت بزرگ ایران، شیعه و سنی، چپ و راست و اقوام مختلف و همه عاشق شهید سلیمانی وجود دارد؛ چرا که شهید سلیمانی خود را وقف دین خدا، ملت ایران و انقلاب اسلامی کرده بود و امروز ملت بزرگ ایران باور دارد که شهید سلیمانی، محصول انقلاب، ولایت و تربیت شده حضرت امام خامنه‌ای است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: سال به سال که جلوتر می‌رویم، انگیزه مردم را در شبکه‌سازی و جریان‌سازی سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیشتر می‌بینیم؛ همان‌گونه که امسال سال سوم فعالیت موکب‌ها در کرمان است و بستر زیبایی را برای اربعین محیا می‌کند؛ همچنین در اکثر استان‌ها به‌ویژه استان‌هایی که تشییع پیکر شهید سلیمانی انجام شده است، موکب‌ها فعالیت و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به شهید سلیمانی به‌عنوان عباس انقلاب افتخار می‌کنیم و عباس انقلاب امروز محور وحدت ملت بزرگ ایران است؛ چهار ویژگی در عباس‌ابن‌علی علیه‌السلام بود که در وجود شهید سلیمانی نهادینه شده بود، وفا، ادب، معرفت و بصیرت به امام خود و این ویژگی‌‌ها در شهید سلیمانی نیز جاوید و ماندگار شد.


انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdccp4qsm2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین