تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقشه راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، این قله افتخار‌آمیز و فتح آن مکتب شهید سلیمانی است.
مکتب شهید سلیمانی، نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب را محقق می‌کند
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی با اشاره به جنایاتی که علیه ملت مظلوم غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد، گفت: مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه توانسته‌اند در مواجه نابرابر و کم‌نظیر، پیروز میدان باشند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به همه زائران که از اقصی نقاط کشور راهی مکتب شهید سلیمانی شدند و به این مکان بهشتی تشرف کرده‌اند، خوش‌آمد می‌گویم، این مکان، نقطه‌ای است که بوی بهشت از آن به مشام می‌رسید.
 
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم این مکان را به موضوعی تشبیه کنیم باید بگوییم قطعه‌ای از بهشت است که در این نقطه عینیت پیدا کرده است، عنوان کرد: راهیان نور شهید سلیمانی در ادامه حماسه‌ای است که در تشییع شهید سلیمانی در شهرهای تهران، مشهد، اهواز، قم و... انجام شد و میلیون‌ها نفر راهی این مکتب شدند.
 
سردار سلیمانی تصریح کرد: در مراسم‌های مختلف ده‌ها میلیون نفر شرکت کردند، این مکتب در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب تبیین شد، قرار دارد و ورود ملت تاریخ‌ساز ایران به مرحله ایران قوی با استفاده از این مکتب صورت می‌گیرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: نقشه راه تحقق این قله افتخار‌آمیز و فتح آن مکتب شهید سلیمانی است، اردوهای راهیان نور شهید سلیمانی برای آن است که با ابعاد شخصیت افتخارآمیز شهید سلیمانی و مکتب آن آشنا شویم.
 
وی با تاکید بر اینکه برجسته‌ترین خصوصیت شهید سلیمانی صدق و اخلاص در عمل بود و هدف تبیین این خصوصیات است، ابراز کرد: ملت ایران قله‌های بزرگی را فتح کرده و در آستانه فتح قله مرتفعی است که شایستگی ملت ایران و تحقق ایران قوی را به منصه ظهور قرار می‌دهد.
 
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: راهیان نور این فرصت را ایجاد می کند تا افراد بیش از بیش با مکتب شهید سلیمانی و ابعاد وجودی ایشان آشنا شوند‌.


انتهای خبر/س.م
https://armanekerman.ir/vdccm4qsp2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین