تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
۰
plusresetminus
معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدام تروریستی دشمنان یک حرکت مذبوحانه از سر استیصال، به‌دلیل ضربات سنگینی بود که در این مدت خورده است؛ چراکه هیمنه دشمن شکسته شده است.
اقدام تروریستی دشمنان در کرمان حرکت مذبوحانه و از سر استیصال است
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ محمد مخبر پیش از ظهر امروز در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در محل بیمارستان شهید باهنر در جمع خبرنگاران گفت: رئیس‌ جمهور از لحظه اول، تمام کشور را برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه بسیج کرد؛ اگر چه کادر پزشکی، درمانی و پرستاری این بیمارستان تاکنون خوب عمل کرده‌اند و تجهیزات این بیمارستان هم مناسب است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: در بازدیدی که از بیمارستان و عیادتی که از بیماران انجام شد، ندیدم که کسی شکایتی از رسیدگی به مجروحان داشته باشد همچنین بر اساس گزارشی که ارائه شد نیروهای امدادی و کادر درمان در انتقال و رساندن مجروحان به بیمارستان بسیار خوب عمل کرده‌اند و این یکی از عواملی بود که باعث شد تعداد شهدا ما در این حادثه کم باشد.

وی تأکید کرد: این اقدام تروریستی دشمنان یک حرکت مذبوحانه از سر استیصال، به‌دلیل ضربات سنگینی بود که در این مدت خورده است؛ چراکه هیمنه دشمن شکسته شده و به جبران آن از مردم تقاص می‌گیرند.

مخبر با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه ابراز کرد: دشمنان به جای اینکه به میدان بیایند و مبارزه کنند، جان زنان و کودکان بی‌گناه را می‌گیرند؛ در کرمان هم به جان مردم می‌افتادند و نشان دادند که اصل دشمنی آن‌ها با مردم است.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه از ابتدای انقلاب اصل دشمنی استکبار با مردم بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان، سنگین‌ترین ضربه‌ها را از مردم جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند و البته این دشمنی‌ها ادامه دارد که به حول و قوه الهی برخورد سخت و سنگینی توسط سربازان سپهبد شهید سلیمانی با آن‌ها خواهد شد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchx6nzx23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین