تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
۰
plusresetminus
رئیس جمهور در مراسم تشییع شهدا حادثه تروریستی کرمان:

ابتکار عمل در دست نیروهای ماست/ مکان و زمان را ما تعیین می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: ابتکار عمل در دست نیروهای ماست مکان و زمان را نیروهای جمهوری اسلامی ایران تعیین خواهند کرد.
ابتکار عمل در دست نیروهای ماست/ مکان و زمان را ما تعیین می‌کنیم
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در مراسم تشییع شهدا اقدام تروریستی گلزار شهدا کرمان در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان گفت: مردم استان کرمان، مردمی با بصیرت و انقلابی، در صحنه و مردمی که در عرصه‌های مختلف، به‌خوبی در آزمون‌ها درخشیدند.
 
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مجلس بسیار محترم است در محور و کنار شهیدان، خانواده شهیدان و در کنار بدن‌های مجروح، معلول و آسیب‌دیده از ظلم دشمنان عداوت اعدا و شرارت اشرار قرار گرفتیم، عنوان کرد: افتخاری که برای کرمانی‌ها، ایران و امت اسلامی وجود دارد، سردار سرافراز ایران، شهید سلیمانی است.
 
وی با طرح این سوال که راستی کینه دشمنان نسبت به حال قاسم، نام او، تصویر او، مزار و قبر او، و نسبت به زائر او چرا؟ عنوان کرد: حاج‌قاسم کار بزرگی انجام داده است؛ دشمن می‌خواست بعد از شکل‌دهی رژیم جعلی صهیونیستی و ۷۵ سال ظلم به فلسطین، کار دیگری را آغاز کند.
 
آیت‌الله رئیسی افزود: رژیم صهیونیستی سرزمینی است با نام سوءاستفاده از نام یهود شکل گرفت و این بار می‌خواست خلافت اسلامی در منطقه ایجاد کند و در عراق و سوریه قصد داشت جریان داعش را به‌عنوان خلافت اسلامی حاکم کند؛ اما حاج‌قاسم جریان مقاومت را در منطقه برنامه‌ریزی کرد به‌نحوی‌که عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ شد.
 
رئیس جمهور اظهار کرد: رژیم صهیونیستی احساس کرد نیروهای مقتدر اطراف او را گرفته‌اند؛ بنابراین متوقف شد و به‌عنوان اولین بار شنیدیم رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان عقب‌نشینی کرد؛ در جنگ ۲۲ روزه، ۳۳ روزه، هشت روزه و.. و امروز صدمین روز مقاومت و ایستادگی فلسطین مظلوم و مقتدر است.
 
وی گفت: هر تحلیل‌گری که درست تحلیل کند این‌گونه است که نیروی مقاومتی که قدرت هوایی و دریایی ندارد، اما رژیم صهیونیستی در برابر این نیروی کارآمد که با نیروی ایمان مقاومت می‌کند، قرار گرفت و تا امروز محاسبه این است در منطقه فلسطین پیروز این میدان است و رژیم صهیونیستی شکست خورده این میدان است.
 
آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه بزرگان مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی را شهیدالقدس خواندند، افزود: آنچه امروز از مقاومت می‌بینیم از پیگیری‌های حاج‌قاسم باید ببینیم، اگرچه امروز باید از حماس، فلسطین و.. تجلیل کرد.
 
رئیس جمهور عنوان کرد: حاج‌قاسم با تمام نیروهای منطقه تلاش کرد جریان شیطانی داعش در منطقه در کشورهای عراق، سوریه و.. شکل نگیرد و نقشه آمریکایی‌ها برای شکل‌گیری یک رژیم صهیونیستی در منطقه خنثی کرد و زیر میز زد؛ بنابراین کینه‌ای که رژیم صهیونیستی و عوامل آن از حاج‌قاسم، راه او و زائران او دارند، دلیل‌اش این است.
 
 وی ادامه داد: باید تحلیل داشته باشیم چراکه آنان آنقدر از حاج‌قاسم کینه دارند و او خواست که قبرش ساده باشد و بر سنگ قبرش بنویسند سرباز، اما خداوند اراده کرد که نام حاج قاسم بلند شود.
 
آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه خداوند محبت شهید سلیمانی را در دل‌ها قرار داد، همچنان که مکتب او در امتداد مکتب امام راحل و امام خامنه‌ای و مکتب عاشورا است، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا، همکاران شما، امروز خون بچه‌های شما از جامعه جهل‌زدایی کرده است؛ کِی در عالم دل‌ها متوجه مقاومت و فلسطین بود و متوجه کودکان و ظلم رژیم صهیونیستی بود؟ این بیداری اکنون نتیجه خون شهداست.
 
رئیس جمهور اظهار کرد: در دولت و من به‌عنوان طلبه خدمت‌گذار و همه نیروهای پرتوان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج این را خوب می‌دانند و دشمن نیز می‌داند که ایران امروز ایران قهرمان و صاحب قدرت است؛ نیروهای مسلح و آموزش دیده به روز ما، برای ما تولید قدرت کردنده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مؤلفه قدرت ما در جهان اسلام رهبری مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بارها تجربه کرده و همواره دشمن در حال ديدن قدرت و توانایی جمهوری اسلامی است.
 
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه ابتکار عمل در دست نیروهای ماست مکان و زمان را نیروهای جمهوری اسلامی ایران تعیین خواهند کرد، ابراز کرد: یقین داشته باشید که این شهادت‌ها به‌عنوان سرمایه و پشتکار نظام خواهد بود و ابتلا و آزمون مسئولان در این آزمون است و آن این است که خدمت‌گزار مردم باشند.
 
رئیس‌ جمهور خاطرنشان کرد: دشمن اکنون مستأصل است و دلیل استیصال این است کودکان و زنان را می‌کشد و یا در غزه کودکان و زنان بی‌پناه را حمله می‌کند و می‌کشد؛ اما در نهایت می‌دانیم که پایان طوفان‌الاقصی پایان رژیم پوشالی صهیونیستی است.
 
 
انتهای خبر/ 
 
 
 
https://armanekerman.ir/vdch-6nzv23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین