تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۷
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد:

بیان ۳ ویژگی ممتاز شهدا اقدام تروریستی کرمان

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: شهدا اقدام تروریسای به لحاظ نزدیک بودن به خدا، فهم زمان، شناخت دشمن و دوست و حضور در صحنه‌های سخت ممتاز بودند.
بیان ۳ ویژگی ممتاز شهدا اقدام تروریستی کرمان
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی عصر امروز در مراسم ترحیم شهدا حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان گفت: خداوند در قرآن کریم سه امتیاز را به صراحت به‌عنوان انسان‌های برتر بیان می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: در قرآن کریم اینکه اهل کجا هستید؟ چه رنگی دارید؟ و غیره امتیاز نیست؛ بلکه یکی از امتیازات مهم این است که چه کسی به خدا نزدیک‌تر و خدا ترس‌تر است؛ لذا گرامی‌ترین افراد شهدا که از باتقواترین افراد هستند، می‌باشند.
 
وی بیان کرد: جوان و نوجوانی که در این حادثه شربت شهادت را نوشید و آن زائر حاج‌قاسم که تیری بر قلب دشمن شلیک کرد، می‌داند دوستان خدا چگونه دوست داشته باشد و دشمنان خداوند را نیز می‌شناسد و ویژگی دیگر این است این افراد می‌دانند چگونه در میدان سخت حضور پیدا کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این شهدا عزیز همه، به لحاظ نزدیک بودن به خدا، فهم زمان، شناخت دشمن و دوست و حضور در صحنه‌های سخت ممتاز بودند و شان و جایگاهی دارند که ما به آن‌ها نیاز داریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: خط شهدا، باید روشن و به عنوان خط ولایی، همیشه زنده و پویا باشد تا این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.
 
 
انتهای خبر/م 
https://armanekerman.ir/vdccs4qso2bq118.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین