تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
۰
plusresetminus
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان:

تاکنون ۳۸۴ داوطلب کرمانی تایید صلاحیت شده‌اند

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان گفت: تا به این لحظه ۳۸۴ نفر در استان یعنی ۶۶ درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شده‌اند.
تاکنون ۳۸۴ داوطلب کرمانی تایید صلاحیت شده‌اند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ منصور ذوالعلی صبح امروز در همایش اعضای هیات‌های نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری استان کرمان گفت: هدف از تشکیل این جلسه قدردانی و تشکر از زحمات اعضای هیات‌های نظارت انتخابات از بدو ابلاغ وزارت کشور فعالیت داشته‌اند، است.
 
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق خطاب به اعضای هیات نظارت ادامه داد: شما هم‌گام با اعضای هیات اجرایی در زمینه تحقیقات و اطلاع‌رسانی زحمت کشیدید و از شما می‌خواهیم تا روز انتخابات با همین جدیت و اراده کار را پیش ببرید.
 
وی در خصوص روند تایید صلاحیت‌ها داوطلبین عنوان کرد: تعداد هزار و ۲۵۲ نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام در استان نام‌نویسی کردند که این تعداد نشان‌دهنده علاقه قشر فرهیخته و جوان برای انتخاب شدن در انتخابات بوده است.
 
ذوالعلی ابراز کرد: بعد از انجام ثبت‌نام قطعی، تعداد ۵۸۴ داوطلب را داشتیم که از این تعداد ۴۰۲ نفر برای اولین‌بار ثبت‌نام کرده بودند و تا به این لحظه ۳۸۴ نفر در استان یعنی ۶۶ درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شده‌اند.
 
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با اشاره به هجمه نسبت به شورای نگهبان در مقاطع مختلف اظهار کرد: انتخابات علاوه بر نقش انتخابات که در ثبات سیاسی، استقرار و پیشرفت نظام تاثیر دارد، این مقوله وجه حمایتی و نظارتی دارد؛ چرا که هر نظام به پشتوانه مردم در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و داخلی حضور پیدا می‌کند. 
 
وی مشارکت در این دوره از انتخابات را به دلیل شرایط منطقه‌ای، بین‌المللی و جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مهم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با اقدامات متعددی به‌ویژه در فضای مجازی انجام می‌دهد؛ بنابراین آنچه که در انتخابات و سلامت آن باید مدنظر باشد این است که باید به تلکیف خود در این زمینه به‌خوبی عمل کنیم.
 
 انتهای خبر/م 
https://armanekerman.ir/vdcepv8zzjh8xvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین