تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

خون پاک شهدای کرمان جان تازه‌ای به انقلاب بخشید

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: خون شهدای کرمان در ۱۳ دی‌ماه کمک بزرگی به اقتدار نظام اسلامی کرد و جوشش این خون شهدا در طول ۴۵ ساله انقلاب، درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد.
خون پاک شهدای کرمان جان تازه‌ای به انقلاب بخشید
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار محمدعلی نظری صبح امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان در محل تالار فرهنگ و هنر ضمن عرض ارادت به شهدای دفاع مقدس، حادثه تروریستی استان کرمان و مدافعان حرم گفت: ان‌شاءالله ریشه رژیم صهیونیستی این غده سرطانی خشک و از سر مردم مظلوم غزه این شر بزرگ کم شود.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مفتخریم امروز  در جمع تمام رسانه‌ها از برخط تا مکتوب هستیم، اظهار کرد: ما دوباره یک میدان را پیروز پشت سر گذاشتیم و مردم بصیر آگاهانه و  مقتدرانه دست رد دیگری بر سینه دشمنان زدند.
 
وی ادامه داد: خون شهدای کرمان در ۱۳ دی‌ماه کمک بزرگی به اقتدار نظام اسلامی کرد و جوشش این خون شهدا در طول ۴۵ ساله انقلاب، درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده و در مویرگ‌های آن جاری است و سبب تداوم انقلاب و نظام اسلامی شد.
 
سردار نظری ابراز کرد: مدیون خون شهدا انفجار تروریستی اخیر در کرمان هستیم؛ چرا که خون پاک آنان همگرایی ملی در زمینه دشمن‌شناسی ایجاد کرد و نتیجه آن را در ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های را دیدیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: دشمن با ضریب دادن مشکلات و پمپاژهای رسانه‌ای تلاش کرد تا برگ برنده را به دست بگیرد؛ اما ملت فهیم ایران این میدان را در دست خود گرفته و پیروزمندانه از آن خارج شدند.
 
وی بیان کرد: رسانه‌های کرمان با وجود اینکه در گروه‌ها، جریانات و احزاب مختلف حضور دارند؛ اما پای کار انقلاب هستند و میدان‌داری می‌کنند و در این شرایط مسائل حزبی و غیره را کنار گذاشتند و برای مشارکت حداکثری تلاش کردند. 
 
سردار نظری خاطرنشان کرد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه رسانه‌ها برای حفظ نظام و مشارکت هم‌افزا ورود و نظام را همراهی کردند و رسانه‌ها میدان‌شناسی خوبی را به‌نمایش گذاشتند که این نشان از دشمن‌شناسی بصیرانه آن‌ها بود.
 
انتهای خبر/ط.م 
https://armanekerman.ir/vdcceoqss2bq1p8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین