تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
۰
plusresetminus
با هدف تقویت تولید و ایجاد اشتغال و در راستای حمایت از کارآفرینان و جوانان، تفاهم‌نامه همکاری استانداری کرمان و صندوق کارآفرینی امید امضا شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری با صندوق کارآفرینی امید
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، این تفاهم‌نامه صبح چهارشنبه ۱۶ اسفندماه به امضای محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان و هادی آقابابایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید رسید.

بر این اساس، تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال با منابع تلفیقی استان برای حمایت از کارآفرینان، جوانان و حوزه اشتغال، منابع ارزان قیمت در اختیار گذاشته می‌شود.

افزایش تسهیلات کسب و کار خرد و فعال شدن ظرفیت‌های راکد

استاندار کرمان در جریان امضای این تفاهم‌نامه، صندوق کارآفرینی امید را ظرفیت‌ خوبی برای کسب و کارهای خرد دانست و افزود: صندوق، شرایط و نرخ تسهیلات خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.  

محمدمهدی فداکار اظهار داشت: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، منابعی را در بانک‌های استان دارند که با این تفاهم‌نامه بخشی از آن به صندوق کارآفرینی امید منتقل می‌شود و با افزایشی که خود صندوق خواهد داشت در راستای کسب و کارهای خرد در اختیار کارآفرینان و جوانان قرار گیرد.
 

ایجاد و حفظ ۱۵۰ هزار شغل توسط صندوق کارآفرینی امید

هادی آقابابایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز بیان کرد: به عنوان یک نهاد مالی تخصصی در حوزه حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط به عنوان یک نهاد حاکمیتی در دولت مردمی سیزدهم ماموریت داریم که از کارآفرینان و جوانان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در یک سال و نیم گذشته از دولت مردمی، بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت و بیش از ۱۵۰ هزار شغل حفظ و یا ایجاد شده است.  

آقابابایی اضافه کرد: در استان کرمان نیز این رویه ادامه دارد و سال جاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در تفاهم‌نامه امروز نیز تا سقف  ۱۰ هزار میلیارد ریال با منابع تلفیقی استان برای حمایت از کارآفرینان، جوانان و حوزه اشتغال منابع ارزان قیمت در اختیار گذاشته می‌شود.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccsoqsp2bq1e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما