تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
۰
plusresetminus
اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد:

جزئیات وضعیت آب‌وهوای استان در هفته آینده

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان وضعیت آب‌وهوای استان کرمان را در هفته آینده تشریح کرد.
جزئیات وضعیت آب‌وهوای استان در هفته آینده
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی مهم‌ترین پدیده‌های جوی امروز جمعه افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهند بود.

از امروز ظهر با وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان به‌ویژه مناطق شمال‌ غربی و جنوب‌ شرقی، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

در همین مدت تا فردا صبح ضمن افزایش ابر، رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان مورد انتظار است.

از فردا تا یکشنبه ظهر در برخی مناطق شمال‌ غربی و جنوب‌ شرقی استان وزش باد نسبتاً شدید و متعاقباً افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق را خواهیم.

از یکشنبه بعداز ظهر با فعالیت سامانه بارشی شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران، بارش تگرگ و رعدوبرق در مناطق مستعد و وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

بیشینه سرعت وزش باد و بارش‌ها روز دوشنبه در مناطق مرکزی و برخی مناطق نیمه غربی خواهد بود.

باتوجه‌به‌ نوع بارش‌ها جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر و اختلال تردد دور از انتظار نیست.

برای روز سه‌شنبه نیز وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گردوخاک در اغلب مناطق مناطق به‌ویژه مناطق جنوب‌شرقی را پیش‌بینی می‌کنیم.

گفتنی است لاله‌زار با دمای منفی سه درجه سانتی‌گراد سردترین و منوجان با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. همچنین بیشینه دما شهر کرمان ۲۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما در شهر کرمان پنج درجه سانتی‌گراد است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciy3azrt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین