تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
۰
plusresetminus
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

دشمن علیه قدرت امت‌های اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمن علیه قدرت امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت هیچ غلطی نمی‌تواند، کند.
دشمن علیه قدرت امت‌های اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی ظهر امروز در مراسم روز جهانی قدس در کرمان در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان گفت: خدا را شاکرم که این توفیق حاصل شد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع برادران و خواهران کرمانی حضور پیدا کنم تا در روز جهانی قدس مطالبی با هم مرور کنیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به تحولات در غزه ادامه داد: اگر بخواهیم ریشه این حرکت را تبیین کنیم، باید به قرن نوزدهم برگردیم؛ روزهایی که دشمنان تلاش کردند کشور فلسطین را غصب کنند که بعد از جنگ جهانی اول مقدمات آن شکل گرفت و بعد از جنگ جهانی دوم اعلام شد که رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک حکومت در فلسطین مستقر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام، خیانت‌بارترین حرکتی بود که در تاریخ به‌وقوع پیوست که گفتنی است این جنایت توسط انگلیسی‌ها واقع شد، عنوان کرد: از همان روز علمای دین و اسلام علیه این حرکت غاصبانه موضع گرفتند و برخی از مراجع تقلید از جمله آیت‌الله حکیم، آیت‌الله میلانی، آیت‌الله بروجردی وارد گود شدند و مردم را به‌مبارزه دعوت کردند و برخی از علما در همان روزها علیه رژیم صهیونیستی حکم جهاد دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی افزود: در آن روزها چهار کشور عربی عراق، سوریه، اردن و مصر وارد جنگ با رژیم صهیونیستی شدند، جنگ ۶ روزه‌ای که در آن هزاران تانک، سرباز و نفربر زرهی از سوی چهار کشور، وارد میدان شد و رژیم صهیونیستی شکست خورد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: امروز در منطقه رژیم صهیونیستی که طی ۶ روز توسط چهار کشور عربی شکست خورد، امروز در مقابل مردم غزه عاجز است؛ مردم غزه‌ای که شهید دادند و شهید می‌دهند و به‌ویژه کودکان و زنان در غزه شهید می‌شوند.

وی با بیان اینکه رهبر حکیم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نظام فرمودند، ۶ ماه رژیم غاصب  صهیونیستی جنگ می‌کند و به‌هیچ هدفی دست نیافته است، ابراز کرد: امام راحل از همان روزهای شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی، در مقابل این رژیم موضع گرفت، یکی از علمای بزرگی که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاد و مبارزه جهانی را شکل داد امام خمینی (ره) بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی گفت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در اولین ماه رمضان در ۱۳۵۸، فرمودند باید آخرین جمعه ماه مبارک به‌عنوان روز قدس معرفی شود و جهان اسلام وارد میدان شود. آن روزی که امام راحل این فرمان را صادر کردند خیلی‌ها در درون ایران باور نمی‌کردند این حرکت روزی طوفان الاقصی ایجاد می‌کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: حرکت امام راحل، ملت ایران را هر سال در روز قدس وارد میدان کرد و فرمان امام خمینی (ره) بسیج جهانی اسلام علیه رژیم صهیونیستی و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل داد.

وی با اشاره به اینکه یک روز فلسطین با سنگ با غاصبین می‌جنگیدند، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی توطئه عظیم در نظر داشت و می‌خواستند علاوه بر فلسطین، کشورهای اسلامی را بگیرند و امام خمینی (ره) و بعد از امام راحل، مقام معظم رهبری فرمودند باید ملت فلسطین و مردم کرانه باختری مسلح شوند، با این فرمان نیروی قدس و در رأس این نیرو، سردار سپهبد شهید سلیمانی، دست ملت فلسطین را پر کرد و سنگی که آنان دیروز برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده می‌کردند، امروز به موشک تبدیل شده است و امروز مردم فلسطین با پهباد و موشک می‌جنگند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی بیان کرد: روزی در دنیا، کسی جرأت نمی‌کرد علیه رژیم صهیونیستی سخن بگوید و سران کشورهای عربی در مقابل این رژیم تسلیم شدند و آمریکا، رژیم صهیونیستی، اروپا و سازمان ملل را وارد میدان کردند و هر اتفاقی را به نفع رژیم صهیونیستی بود اما طوفان الأقصی، اَبهت رژیم صهیونیستی را شکست.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ابراز کرد: سران رژیم منفور و خون‌آشام صهیونیستی می‌گویند ما تا چند سال آینده دوام نمی‌آوریم و برخی از سیاست‌مداران این رژیم می‌گویند ما ۸۰ سالگی این رژیم را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: همه تلاش‌هایی که رژیم صهیونیستی در منطقه انجام می‌دهد و اقداماتی که علیه جمهوری اسلامی ایران در کنسولگری سفارتخانه ایران در سوریه شکل داد و غیره، همه نشان از عجز استکبار است و آنان می‌خواهند ملت غزه را خاموش کنند، اما این اقدام امکان ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که اوضاع امروز با شرایط دیروز متفاوت است و ما امروز تأثیر کلام رهبران دینی، امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب ملت ایران را در جهان در قلب آمریکا، انگلیس و اروپا می‌بینیم و حتی افراد غیرمسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی قد عَلم کرده‌اند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تأکید بر اینکه امروز دنیای اسلام با حرکت ملت ایران بیدار شده است، اظهار کرد: امروز، در روز جهانی قدس خواهید دید مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی حماسه رقم خواهند زد و حضور ملت ایران باشکوه‌تر از سال‌های قبل این نشان را دارد که اسلام و فلسطین زنده است و این نشانه قدرت ملت ایران است.

وی خطاب به مسئولان نظام گفت: از اوایل انقلاب، هر حرکتی که به‌وقوع پیوسته، به ‌حمایت ملت ایران در ۲۲ بهمن‌ها و یوم‌الله بوده است که از انقلاب حمایت کرده‌اند و امروز نیز ملت ایران پشت سر انقلاب و شهدای بزرگوارش ایستاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی با بیان اینکه ملت ایران، امروز همچون همیشه سرباز ولایت است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پیامی که به‌مناسبت شهادت سردار زاهدی و همرزمان ایشان صادر کردند، فرمودند که دشمن را پشیمان خواهیم کرد و این مهم معنا دارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تأکید کرد: مسئولان نظام مانند حاج‌قاسم وارد صحنه شوند و از ملت و امت حمایت کنند، ما باید از دشمنان انتقام بگیریم، ما باید وارد عرصه شویم؛ امروز، روز مقابله با دشمن است.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی در صحنه هلاکت دست و پا می‌زند؛ امروز به‌لطف الهی یمن، حزب‌الله، حشدالشعبی، جمهوری اسلامی و سایر نیروهای محور مقاومت در صحنه است و خیلی کارها انجام داده است؛ اما توقع ملت ایران، و برداشتی که از سخنان رهبری دارم، خواسته ایشان برخورد قاطع و پشیمان‌کننده علیه رژیم صهیونیستی است که در این زمینه باید تصمیم همراه با تدبیر اتخاذ شود تا دشمن را پشیمان کند و این مهم خواسته همه مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی گفت: ما یک جان داریم و آن روزی که با امام راحل و بعد از ایشان با مقام معظم رهبری پیمان و عهد بستیم، این جان را کف دست گرفتیم و دشمنان بدانند که اگر حاج‌قاسم، سیدرضی، سردار زاهدی را به‌شهادت رساندید، یک‌ ذره از اراده حامیان ولایت کاسته نمی‌شود و ملت ایران با حمایت جبهه مقاومت در صحنه ایستاده است تا رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: دشمنان ما می‌دانند ما قرار نیست وارد جنگ نظامی بشویم، اما این توان را داریم؛ ما روزی می‌گفتیم موشک شهاب دو، شهاب سه، شهاب چهار، امروز می‌گوییم، موشک سلیمانی قوی‌تر است و امروز با موشک خرمشهر آماده‌ایم رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کنیم، اما امروز اراده ما این نیست و دشمن هم می‌داند.

وی ابراز کرد: دشمن می‌داند اگر وارد جنگ با جمهوری اسلامی شود، یک‌روزه، کار او تمام است، این قدرت را به‌حول و قوه الهی، ملت ایران، نیروهای مسلح و وزارت دفاع دارد، با این قدرتی که ملت ایران دارد، توقع این است مسئولان نظام محکم‌تر پای کار بیایند و بدانند دشمن علیه قدرت امت‌های اسلامی و جبهه مقاومت هیچ غلطی نمی‌تواند، کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی تصریح کرد: سال ۹۰ برخی در درون کشور گفتند، با چه قدرتی می‌خواهید وارد سوریه بشوید، دنیا پشت سر داعش است، امروز داعش شکست خورده است و ملت ایران، جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان سربلند است، امروز مردم یمن و حشدالشعبی سربلند هستند، امروز نیروهای رزمنده‌ای که سردار سپهبد شهید سلیمانی آنان را هماهنگ کرد و شکل داد، در صحنه هستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: امروز به‌لطق الهی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرت دارد و دشمن را به‌زانو دراورده است و امروز با باور عمیق اعلام می‌کنیم، آینده از آن ملت ایران است و مطمئن باشید به‌زودی رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد و ان‌شاءالله در قدس نماز خواهیم خواند، این تصمیم قطعی خداوند است و ما با وعده الهی ایمان و باور داریم.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdccxxqs42bq0i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین