تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت پیشتازان جانباز گفت: پروژه بزرگ گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت کلید خورد.
به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان و به نقل از دقیانوس؛ احمد فاطمی در خصوص پروژه «بام بهشت» عنوان کرد: «شرکت پیشتازان جانباز» اجرای بزرگ گردشگری و علمی بام بهشت را بر‌عهده گرفت.

مدیر پروژه گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت مدیر پروژه گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت افزود: در شرکت پیشتازان جانباز،  ۶۸ نفر جانباز قطع نخاع، ۳۷ نفر نابینا، ۲۴ نفر از ۲ پا قطع و بقیه ۲ عضو قطع بوده که در حال فعالیت علمی و گردشگری است.

وی ابراز کرد: مجموعه گردشگری، علمی، آموزشی و فرهنگی بام بهشت دارای یک رصدخانه بسیار بزرگ خواهد بود.

مدیر پروژه گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت عنوان کرد: من از تمامی رصدخانه‌ها دیدن کردم و با یک دید باز این کار را شروع کردیم و این رصدخانه مرتفع‌ترین رصدخانه ایران است که بعد از یک رصدخانه‌ در تهران در ارتفاع بیشتری است.

وی تصریح کرد: این پروژه اتاق رصد روز، اتاق رصد شب و یک پلانتاریوم در کل مساحت ۳۱۳ متر با یک سالن اجتماعات مجهز، آینده بسیار درخشانی را در صنعت گردشگری استان کرمان و به‌ویژه بخش ساردوئیه خواهد داشت.

فاطمی ادامه داد: در کنار این رصدخانه یک مرکز بزرگ رستوران و ۱۴ سوئیت اقامتی و یک مجموعه تفریحی و یک فرودگاه فوق تخصصی هواپیماهای فوق سبک که برای کارهای تفریحی در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت گفت: اگر مسئولان کمک کنند ما قول خواهیم داد ظرف مدت ۱۰ ماه این مجموعه بزرگ را به بهره‌برداری برسانیم و برای ۷ اردیبهشت تمامی مُنَجمین کشور را در اینجا دعوت کنیم.

وی ابراز کرد: ۲۱۸ نفر جانباز ۷۰ درصد استان کرمان یعنی عصاره سه میلیون و دویست هزار نفر از جمعیت استان کرمان در این منطقه قرار دارد.

فاطمی مطرح کرد: ما با مدرن‌سازی باعث خواهیم شد که یک اقلیم گرم و یک اقلیم سرد را در کنار هم داشته باشیم.

مدیر پروژه گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت اظهار کرد : فاز اول این پروژه شامل رصدخانه، پلانتاریوم و ۱۴ سوئیت اقامتی است، فاز دوم فرودگاه تخصصی با مساحت حدوداً ۷/۲ هکتار و اعتبار اولیه ۳۲ میلیارد تومان و اعتبار آخر ۱۴۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: اشتغال اولیه ۴۶ نفر مستقیم که با افراد بومی است و تمام جانبازان بالای ۷۰ درصد در این امر دخیل هستند و از سهام‌داران این مجموعه خواهند بود.

مدیر پروژه گردشگری و علمی  بام بهشت جیرفت گفت: پروژه بزرگ گردشگری و علمی بام بهشت جیرفت اعتبار زیادی نیاز دارد که تاکنون هیچ بودجه‌ای به آن تخصیص داده نشده است.

فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه مدیریت صرفاً توصیف نیست بلکه وظیفه آن ارائه راه‌حل و اقدام عملی است و کسانی که مسئولیت دارند باید یک فکر اساسی برای تأمین اعتبار آن کنند.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcds50fxyt0sz6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما