تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
تنی چند از مسئولان شهر کرمان در آستانه برگزاری راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم کرمان برای حضور در این راهپیمایی عظیم، دعوت کردند.
دعوت مسئولان کرمانی برای حضور پرشور مردم در جشن پیروزی انقلاب
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در آستانه جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد.

انقلاب اسلامی ایران از نخستین روزهای فعالیت تاکنون که بیش از ۴۰ سال از شکل‌گیری آن می‌گذرد، به‌دلیل ظرفیت‌های متعدد خدادادی و استقلال و پیشرفتی که به‌دست آورده است، همواره با شیوه‌های متعدد مورد هجوم دشمنان، کشورهای غربی و در رأس آنان استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی بوده و ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در مقاطع و شرایط مختلف با همبستگی و اتحاد از آرمان‌های امام راحل، شهدا نظام و انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده‌اند.

مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان در تاریخ ‌۱۳۹۵/۱۱/۲۷ در بیانات خود فرمودند«بیست‌و‌دوم بهمن یک نعمت الهی است، یک فرصت الهی است برای اینکه ملت خودش را نشان بدهد، اراده‌ خودش را با صدای ‌بلند فریاد بزند. آنچه در دل آحاد این ملت هست، در شعارهای‌شان در روز بیست‌و‌دوم بهمن در همه‌ جای کشور نمایان می‌شود. ما ‌دنبال پیشرفتیم، دنبال اسلامیم، دنبال نظام اسلامی برخاسته‌ از مردمیم که می‌تواند مشکلات مردم را حل کند؛ این شعار ‌بیست‌و‌دوم بهمن هر سال است؛ و ملت هم محکم ایستاده است؛ هر مسئولی هم بخواهد با ملت نباشد و ایستادگی نکند، ملت ‌بدون تردید او را پس خواهد زد‌.»

همچنین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیام تلویزیونی به‌مناسبت بیست‌ودوم بهمن‌ماه در تاریخ ‌۱۳۶۱/۱۱/۱۹ عنوان کردند «از اولین روز پیروزی این انقلاب، همه ما گفتیم و همه‌ ملت باور کردند که کار با پیروزی بر ایادی آمریکا در کشورمان تمام ‌نمی‌شود، کار در بیست‌ودوم بهمن به پایان نمی‌رسد، بلکه کار در این روز بزرگ و مبارک تازه آغاز می‌شود. ما در بیست‌ودوم بهمن قدم در جاده‌ای گذاشتیم که انتهای این جاده، جامعه‌ اسلامی و انسانی آسوده و پر نعمت و پر برکت و برابر امر خدا و ‌قوانین الهی است؛ به‌تدریج به آن نهایت نزدیک خواهیم شد. تا امروز هم هرچه گذشته است، به آن عاقبت و فرجام نیک نزدیک ‌شده‌ایم؛ باز هم باید تلاش کنیم تا هرچه نزدیک‌تر بشویم‌.»



حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب گفت: دین مقدس اسلام همه امور جامعه را می‌خواهد به‌دست مردم سامان دهد و همچنین خداوند متعال نیز مردم را در کنار نصرت خود، وسیله تأیید پیامبر اکرم (ص) قرار داد و بعثت توسط مجاهدت‌های مؤمنین به نتیجه رسید و طی ۲۳ سال، تحول عظیم معرفتی، معنوی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به‌وجود آمد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در قرن حاضر امام راحل به پیروزی از پیامبر اکرم (ص)، مردم را به صحنه آورد و اقیانوس ملت را برای تحقق آرمان‌ها و اهداف بعثت و تحقق زندگی عقلانی در برابر زندگی‌های جاهلی که در بخشی از جوامع بشری امروز وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی علیه مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین اظهار کرد: این ستم‌ها و جفاها منشأ طرز تفکر استکباری و جاهلی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی تصریح کرد: امام خمینی (ره) برای تجدید و استمرار حرکت در مسیر اهداف بعثت نبوی، انقلاب را آغاز کرد و به‌فضل الهی این انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز شد و شکل گرفت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در تمامی صحنه‌ها این ملت شریف در برابر خواسته دشمن ایستاد؛ در صحنه جنگ تحمیلی در برابر اکثریت کشورهای عالم ایستاد و عزتمندانه دشمن را به ذلت افکند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمان زادگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی مکتب‌دار مقاومت اسلامی، با حضوری عزت‌آفرین و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، دشمنان را مأیوس خواهند کرد.



علیرضا منظری توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به انفجار تروریستی در کرمان و به شهادت رسیدن بیش از ۹۰ نفر از زائران و مجروح شدن تعدادی از زائران شهید حاج‌قاسم سلیمانی در سیزدهم دی‌ماه، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال در کشورمان و به‌ویژه در استان کرمان از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان کرمان با تأکید بر اینکه امروزه پاسخ به اقدامات دشمن، حضور در میدان و صحنه است، عنوان کرد: ملت شریف ایران اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، پاسخ سختی به دشمنان خواهند داد؛ همان‌گونه که شاهد بودیم جریان جبهه مقاومت با حضور در میدان چه پاسخی به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی دادند و ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در خیابان‌ها پاسخ سخت خود به دشمن را تکرار خواهند کرد.



منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با بیان اینکه مردم ایران اسلامی دوست‌دار انقلاب و نظام خود هستند و قطعا در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: علی‌رغم وجود مشکلات در زمینه اقتصاد و معیشت، اما این مسائل مانع حضور گسترده مردم در جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخواهد شد.

نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن به‌دنبال این است که مانع حضور مردم در عرصه‌های مهم کشور، از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شود؛  در حالی که ملت شریف ایران اسلامی همواره با حضور خود در مسائل مهم کشور، باعث تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه ملت عزیز ایران دلی و اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند، عنوان کرد: مردم نسبت به نظام وفادار هستند و قطعا در این راهپیمایی باشکوه، حضور گسترده‌ای خواهند داشت و پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات و رویکرد دشمن خواهند داد.

شکراللهی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با تبلیغات می‌خواهند در بین مردم یأس و ناامیدی ایجاد کنند، اما شاهد بودیم که ملت شریف ایران اسلامی، سال گذشته علی‌رغم اقدامات و تبلیغات دشمن، در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه چه حضور پرشوری داشتند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciv3azut1apu2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین