تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲
۰
plusresetminus
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تأکید کرد: همه علاقمندان به جمهوری اسلامی و هر کسی که به ایران علاقه دارد و خود را مسئول می‌داند، حتماً در انتخابات شرکت کند.
فایل ویدیو
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اظهارات برخی در مورد بی‌اهمیت بودن مشارکت مردم در تعیین سرنوشت، اظهار داشت: شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت غیر از این که تکلیف شرعی است، طبیعتاً یک حق است، حق تعیین سرنوشت و انتخاب کردن.
 
وی با اشاره به فلسفه انتخابات افزود: فلسفه انتخابات به این تاکید می‌کند که هر فرد می‌تواند در مسیری که قرار است طی شود، نقش داشته باشد و سهیم شود. این فرصت در هر مرحله و به هر شکلی که انتخابات برگزار می‌شود، فراهم است.
 
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت:‌ عدم حضور در انتخابات یا بی‌اهمیت بودن آن بی‌منطقی است، چرا که حضور در انتخابات دارای منطق روشنی است و بدون شک اهمیت دارد.
 
وی با اشاره به انتخابات مجلس تصریح کرد:‌ انتخابات مجلس می تواند منجر به تغییر مسیر قانون‌گذاری اصلاح روندها، قانون‌گذاری مطلوب و حل مشکلات از طریق دستگاه‌های اجرایی گردد. به عبارت دیگر، قرار گذاشتن یک قانون موثر در مجلس، مسیر بهبود خدمات به مردم را فراهم می‌کند.
 
خلجی در پایان تأکید کرد: همه علاقمندان به جمهوری اسلامی و هر کسی که به ایران علاقه دارد و خود را مسئول می‌داند، حتماً در انتخابات شرکت کند. امیدواریم تاکتیک پرشورانه در انتخابات به وجود بیاید و فرآیند انتخابات با انگیزه و اشتیاق مردم همراه باشد.


منبع: شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcgu79qwak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین