تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین روح الله اکبری‌نیا گفت: انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیر و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.
پیشرفت‌های انقلاب اسلامی چشمگیر و دستاوردهای آن ارزشمند است
حجت الاسلام والمسلمین روح الله اکبری‌نیا امام جمعه موقت جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت گفت: کشور عزیزمان ایران اسلامی بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه‌ی مسائل از جمله کشاورزی، پزشکی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری داشته است.
 
امام جماعت مسجد جامع جیرفت افزود: رهبر معظّم انقلاب اسلامی در استمرار و توسعه مکتب حضرت امام خمینی (ره) و تحقق عظمت ایران اسلامی ایفای نقش خود را در جامعه اسلامی تمام و کمال انجام دادند و این بیانگر تربیت یافته این مکتب بودن است.
 
وی با اشاره به رشد معنوی و اعتقادی انقلاب اسلامی با تأسی از آرمان‌های مکتب امام راحل (ره) تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از علمایی بودند که بحث ولایت فقیه را هم تدریس و هم به صورت مکتوب کتابت کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری‌نیا بیان کرد: ولایت فقیه همان ادامه ولایت پیغمبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است و قطعاً ما قیام‌های دیگری را قبل از امام (ره) در ایران اسلامی شاهد بودیم ولی هیچ کدام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی نشد و این بیانگر ولایت الهی است.
 
امام جمعه موقت جیرفت ابراز کرد: نقش و جایگاه حضرت امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه و جایگاه ولایت فقیه مهمترین ابزاری بود که مردم جذب آن شدند که این امر موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد که ان‌شاءالله ولی فقیه زمان ما حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی این مسیر را با همان سرعت و قدرت ادامه خواهند داد.
 
وی گفت: یک بُعد از ابعاد اصلی مکتب حضرت امام خمینی (ره) بر می‌گردد به وصیت‌نامه سیاسی الهی امام (ره) که آن چه که از ایشان بر جا مانده است دیدگاه، عقیده و حرکاتی که امام داشتند.
 
امام جماعت مسجد جامع جیرفت در ادامه افزود: در مسائل سیاسی دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) را که نگاه می‌کنیم خواهیم دانست که نه با شرق و نه با غرب کنار می‌آید و امام به عنوان یک شخصیت الهی، سیاسی و عبادی این مکتب به کل دنیا عرضه کرده است که این مکتب همان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت محمد مصطفی (ص) است.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری‌نیا بیان کرد: بحمدالله انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری در مسائل کشاورزی، پزشکی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارد و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت امام عظیم‌الشأن ما در همه عرصه‌ها رشد و پیشرفت بیشتری را دارا می‌باشیم.
 
وی یکی از برجسته‌ترین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) را کار برای رضای خداوند متعال دانست و افزود: یکی از اصلی‌ترین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) این بود که یک شخصیت خدایی داشتند و مردمی بودن و خود را به عنوان خادم و خدمتگذار مردم می‌دانستند.
 
امام جمعه موقت جیرفت به بیان نمونه‌های متعددی از موفقیت حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی در عبور دادن کشور از بحران‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: یکی از بحران‌ها جنگ تحمیلی و جنگ ابرقدرت‌های دنیا با یک کشور اسلامی نوپا به نام ایران اسلامی بود که با قدرت امام (ره) و رهبری ایشان حق بر باطل پیروز شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری‌نیا تصریح کرد: در مسائل اقتصادی که تبیین مقام معظّم رهبری مدظله العالی اقتصاد مقاومتی است با دور زدن تحریم‌ها و با برون رفت از مشکلات و با همراهی و دنباله‌روی مردم عزیر ایران اسلامی است که همیشه در این عرصه موفق عمل کرده‌ایم.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcj8aevmuqe8xz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما