تاریخ انتشار :جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۱
۰
plusresetminus
امام جمعه موقت جیرفت:

قرآن عصاره مکتب وحی الهی است

امام جمعه موقت جیرفت گفت: قرآن کریم رسیدن به راه مستقیم را هموار می‌کند و اُنس گرفتن با آن سربلندی را برای خود به ارمغان می‌آورد.
قرآن عصاره مکتب وحی الهی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله اکبری‌نیا امام جمعه موقت جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ از جیرفت، مطرح کرد؛ قرآن کریم باید به متن زندگی انسان‌ها وارد شود.
 
 
امام جمعه موقت جیرفت گفت: قرآن کریم در عاقبت بخیری مردم جامعه و زندگی آنها بسیار تأثیرگذار است و راه نجات و سربلندی جوانان قرائت این کتاب بزرگ الهی و آسمانی است.
 
 
وی افزود: با توجه به تأثیرات قرآن کریم در زندگی، خواهیم توانست راه درست زندگی خود را پیدا نمائیم.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری‌نیا بیان کرد: قرآن در زندگی ما باید باشد و آن را حتماً تلاوت نمائیم و آن نکاتی را که خداوند متعال در قرآن کریم مطرح فرمودند در زندگی خود استفاده کنیم.
 
 
امام جمعه موقت جیرفت عنوان کرد: در قرآن کریم بارها به موضوع سلامتی و سپاسگزاری اشاره شده و هر قدر که ما سپاسگزارتر باشیم برای سلامتی، نعمات، شادی‌ها و مواهبی که خداوند به ما هدیه داده از این نعمات بیشتر وارد زندگی‌هایمان می‌شود.
 
 
وی مطرح کرد: قرآن کریم در آیات خود انسان را از نظر روانی سالم معرفی می‌کند، که ایمان و شناخت او نسبت به خداوند در قلب‌ها جا گرفته باشد و توانسته باشد با همه تضادها و نیروهای درونی و بیرونی موجود در زندگی بهترین امکان را برای شناخت خداوند به دست آورده باشد.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری‌نیا افزود: قرآن عصاره مکتب وحی به هر ۲ بُعد جسمی و معنوی او توجه ویژه داشته و راهکارهایی را در سطح شناختی عاطفی و رفتاری ارائه نموده است.
 
 
او در ادامه گفت: در فرهنگ قرآن تلاش برای خودسازی و نقش مؤثر بر محیط از طریق اصلاح بینش و رفتار دیگران از شاخص‌های سلامت روان است و قرآن تقوا را نور الهی می‌داند که هر جا راسخ شود ملاک تصمیم گیری در تعارضات زندگی است.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcawin6a49nem1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما