تاریخ انتشار :شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸
۰
plusresetminus
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در سپاه ثارالله استان کرمان:

اولین مدرسه مجازی در کرمان افتتاح شد

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح اولین مدرسه مجازی با محوریت بسیج علمی کرمان در سطح کشور خبر داد.
اولین مدرسه مجازی در کرمان افتتاح شد
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ صبح امروز با حضور سردار محمد‌علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان اولین مدرسه مجازی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان کرمان در سطح کشور افتتاح شد.


در این آئین رضا خواجه‌حسنی مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در رده تخصصی سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با سرویس اقتصادی راه آرمان عنوان کرد: به علت برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی هم در وقت و هم در هزینه برای کاربران صرفه‌جوئی اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مدرسه مجازی مبتنی بر نظام، فرهنگ و تمدن اسلامی_ایرانی، برخوردار از توانمندی‌های علمی و تربیتی ممتاز تعامل سازنده و موثر با نظام تعلیم و تربیت کشور در راستای ارائه خدمات علمی، مهارتی به دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم جامعه است.

 
خواجه‌حسنی اهداف ایجاد این مدرسه مجازی را بر شمرد و گفت: اولین هدف توسعه عدالت آموزشی در جهت دسترسی آسان و گسترده همگانی به‌خصوص مناطق محروم به آموزش با کیفیت است و دومین هدف نیز ایجاد سکوی آموزشی در فضای مجازی به عنوان مکمل فضای آموزش حقیقی با استفاده از فناوری‌های به‌روز دنیا است.
 
مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان کرمان افزود: ارائه آموزش‌های متنوع مجازی و حضوری برای بالا بردن سطح دانستن‌(دانش)، توانستن(مهارت) و زیستن(به‌کارگیری) و پرورش و فراهم کردن زمینه رشد استعدادهای ذاتی و قابلیت‌های جسمانی، فردی اجتماعی و اخلاقی جامعه هدف، از دیگر اهداف ایجاد این مدرسه مجازی است.
 
وی ادامه داد: این مدرسه از چهار معاونت اصلی به عناوین، پژوهشی، آموزشی، پرورشی و معاونت فضای مجازی تشکیل شده است که هر معاونت متشکل از یک تا سه واحد مجزا است زیرا در معاونت پژوهشی افراد به سمت مدیریت تولید محتوا و مدیریت تحقیق و توسعه بر اساس استعداد راهنمائی و هدایت می‌شوند.
 
خواجه حسنی اذعان کرد: معاونت آموزشی این مدرسه مجازی از دو واحد مدرسین و پشتیبان آموزشی است و معاونت پرورشی نیز از مشاورین تربیتی و فرهنگی تشکیل شده اما معاونت فضای مجازی که از همه مهم‌تر است از سه بخش زیرساخت‌های فضای مجازی، فروشگاه مجازی و انتشارات تشکیل شده است و اگر فراگیران بتوانند محصول خاص و مبتکرانه‌ای را بر اساس آموزه‌های خود ارائه کنند می‌توانند از تخفیفات خرید فروشگاه و انتشارات استفاده کنند.

 
مسئول بسیج علمی عنوان کرد: این مدرسه مجازی با هدف کشف استعداد‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد جامعه ایفای نقش کند و به طور آزمایشی که ما فراخوان دادیم با کلاس‌های زبان(انگلیسی روسی، چینی، فرانسوی و عربی) طرح آغاز شد وجامعه مد نظر ما دانش‌آموزان محروم بود که تعداد ۵۰۰ نفر از این کلاس‌ها استقبال کرده، ثبت‌نام آنان قطعی شده و مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: پشتیبانان آموزشی ما مرتب در ارتباط مستمری که با فراگیران برقرار می‌کنند آموزش‌های مبتنی بر نیازهای افراد را در اختیار آنها قرار می‌دهند، ضمن اینکه برگزاری کلاس‌های مهارتی را نیز در دستور کار داریم.
  

رضا خواجه‌حسنی با بیان اینکه در تمام شبکه‌های‌اجتماعی همچون ایتا، روبیکا، بله و آی‌گپ این مدرسه لینک ارتباطی دارد، خاطر نشان کرد: آدرس اینترنتی این مدرسه در فضای‌مجازی https://eitaa.com/Basij_virtual_school  است که علاقه‌مندان می‌توانند با این آدرس در کلاس‌های ما شرکت کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی
 
  https://armanekerman.ir/vdceof8znjh8xwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما