تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
۰
plusresetminus
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت:

اشتغال پایدار در سایه آموزش فنی ایجاد می‌شود

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت گفت: فارغ‌التحصیلان به عنوان کارآفرین برای خود و دیگران اشتغال ایجاد می‌کنند.
اشتغال پایدار در سایه آموزش فنی ایجاد می‌شود
امیر صباحی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در خصوص نقش آموزش‌های فنی در توسعه اقتصادی شهرستان گفت: دانشکده فنی جیرفت تنها مرکز آموزش عالی فنی در جنوب استان کرمان است که خدمات فنی و آموزشی دولتی خوبی را به افراد جویای علم ارائه می‌کند.
 
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت افزود: دانشجویان این مرکز در آزمون فنی شرکت و پذیرفته می‌شوند و تقریباً این مرکز بدون هیچ شهریه‌ای خدمات آموزشی به دانشجویان ارائه می‌دهد.
 
وی بیان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت تنها مرکز فنی و حرفه‌ای است که فارغ‌التحصیل بی‌کار ندارد و به عنوان یک کارآفرین برتر در شهر و استان ما به مردم معرفی می‌شوند کمااینکه ۵۰ درصد از فارغ التحصیلان به عنوان کارآفرین برتر معرفی شده‌اند.
 
صباحی عنوان کرد: طرحی به نام طرح تاد راه‌اندازی شد که این طرح آمار جوانان فارغ‌التحصیل دانشکده فنی را گرفته و در هفته گذشته پنج نفر از فارغ‌التحصیلان جیرفت برای جذب در مدیران خودرو معرفی شدند.
 
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت ابراز کرد: به طور ۱۰۰ درصد آموزش‌های مهارتی در این مرکز اشتغال ایجاد کرده و خواهد کرد کما اینکه آموزش‌های مهارتی نتیجه آن اشتغال بیشتر و کارآفرینی خواهد بود.
 
وی مطرح کرد: در طول یک سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد با مراکز آموزش عالی و سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان امکانات مجهزتر و تکمیل‌تری به دانشجویان در جهت نتیجه مطلوب ارائه شد.
 
صباحی تصریح کرد: دانشکده فنی عالی شهرستان جیرفت فاقد تحصیلات تکمیلی است و دانشجویان این مرکز در مقاطع کاردانی و یک رشته کارشناسی به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.
 
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت در پایان خاطر نشان کرد: فارغ‌التحصیلان رشته کارشناسی می‌توانند در استان برای ادامه تحصیلات به مقطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی راه پیدا کنند.
 
انتهای خبر/ امیری
 
منبع: دقیانوس
https://armanekerman.ir/vdci3vazpt1apy2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما