تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

جشنواره موسیقی هلیل در جنوب کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره موسیقی هلیل در جنوب کرمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جلسه صبح امروز دوشنبه گفت: جشنواره موسیقی هلیل نیمه دوم آذرماه سال جاری در جنوب کرمان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست برنامه‌ریزی جشنواره موسیقی هلیل با انجمن و پیشکسوتان موسیقی جنوب کرمان با بیان اینکه باید جشنواره موسیقی هلیل احیاء شود، افزود: با توجه به اهمیت موسیقایی جنوب کرمان بنا داریم این مهم احیاء و به صورت کشوری ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری جریان‌سازی داشته باشیم، گفت: خرده فرهنگ‌ها و هنر اصیل موسیقی باید به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه سند جشنواره‌های گذشته را موجود نداریم، افزود: همچنین با توجه به مزایا و معایب جشنواره‌های گذشته بتوانیم جشنواره‌های آتی را برنامه‌ریزی نمائیم و از آنها به عنوان تجربه برای اجرای بهتر جشنواره‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه و شورای سیاستگذاری جشنواره هلیل در سال‌های آتی تشکیل شود، گفت: در سال‌های آینده باید نمایشگاهی از خرده فرهنگ‌ها در بخش جنبی این جشنواره در نظر گرفته شود از تمامی ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده نمائیم و یک جشنواره بین‌المللی برای آینده پایه‌ریزی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ظرفیت موسیقی جنوب کرمان دانست و خاطر نشان کرد: جنوب کرمان در حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد و در همه زمینه‌ها در کشور خوش درخشیدند.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcepp8zxjh8xvi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما