تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۸
۱
plusresetminus
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان تأکید کرد:

نابودی رژیم صهیونیستی با تبعیت از فرامین رهبری

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: نابودی رژیم صهیونیستی و پایان این رژیم غاصب با تبعیت از فرامین رهبری رقم خواهد خورد.
نابودی رژیم صهیونیستی با تبعیت از فرامین رهبری
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به آخر خط رسیده و طی ۶ ماه گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را به خاک و خون کشیده است و این اقدامات و حرکات وحشیانه و فرعون‌وار در حالی از سوی این رژیم صورت می‌گیرد که خود را مدعی تراز بالای انسانیت و تمدن معرفی می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با تأکید بر اینکه امروز جهان شاهد خوی درنده رژیم کودک‌کُش صهیونیستی است، عنوان کرد: کلام امامین انقلاب این مهم است که رژیم صهیونیستی غده سرطانی است که باید از صفحه روزگار محو شود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها باید از اتفاقات و جریاناتی که در حال رخ دادن است، درس عبرت بگیرند، ابراز کرد: این رژیم با حرکات و اقداماتی که انجام می‌دهد، مطمئن است که به آخر خط رسیده‌ و هم‌اکنون تیرهای آخر خود را رها می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی تصریح کرد: مردم مؤمن، متدین و انقلابی ایران اسلامی همیشه نوک حمله، حملات رژیم صهیونیستی بوده‌اند؛ چراکه این رژیم سرمنشأ بیداری جوامع اسلامی را از ایران، جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می‌دانند؛ بنابراین تلاش می‌کنند تا پای ایران را هم به جنگی که راه انداخته‌اند، بکشانند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان ادامه داد: رژیم صهیونیستی می‌داند اگر عقب بکشد، شکست می‌خورد و اگر ادامه بدهد نیز، شکست خواهد خورد و به‌همین دلیل چند روز گذشته شاهد بودیم که این رژیم غاصب به کنسولگری سفارتخانه ایران در سوریه حمله وحشیانه کرد و جمعی از نیروهای ما را به خاک و خون کشید.

وی در پاسخ به این سوال که ملت ایران چگونه می‌توانند رژیم صهیونیستی را به‌زانو در بیاورند، گفت: امام راحل دوراندیش بودند و با تاکتیک‌های عملیاتی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند و ان‌شاءالله فتح قدس را در این روز به‌دست مقام معظم رهبری و نیروهای مقاومت خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی با اشاره به اقدامات جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اظهار کرد: در این شرایط اگر همه ارکان و اجزای جمهوری اسلامی کنار هم قرار گیرند و تبعیت محض از ولایت و رهبری داشته باشیم، در این زمینه کار را به‌خوبی می‌توانیم، پیش ببریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان افزود: رژیم منحوس صهیونیستی این مهم را می‌داند که در جمهوری اسلامی ایران، یک نفر نمی‌گذارد، این رژیم به‌خواسته‌های خود برسد و معادلات آنان را در دنیا به‌هم زده است که آن فرد، مقام معظم رهبری است که سکان‌دار نظام جمهوری اسلامی در عالم است و باید قدر این رهبری عزیز را بدانیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام خاطرنشان کرد: معظم‌له اشاره داشتند که ما خط مشی و تاکتیک‌های عملیات ویژه داریم؛ بنابراین نابودی رژیم صهیونیستی و پایان این رژیم غاصب با تبعیت از فرامین رهبری رقم خواهد خورد که یکی از مصادیق تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcivuazyt1a5z2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین