تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶
۰
plusresetminus
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

آغاز اجرای "طرح دادرس" برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مجازی هم اندیشی کارشناسان سلامت و تندرستی آموزش و پرورش و کارشناسان امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان ها و مناطق استان، از آغاز اجرای "طرح دادرس" برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم در 350 مدرسه استان خبر داد.
آغاز اجرای "طرح دادرس" برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم
 به گزارش راه آرمان؛ ماشاالله میرزا حسینی گفت: طرح دادرس امسال تغییری کرده و محدودیت پایه هشتم برداشته شده و در دوره های اول و دوم متوسطه طبق سهمیه اعلام شده اجرا می شود.

وی افزود: سال گذشته مربیان جمعیت هلال احمر، آموزش ها را به صورت مجازی ارائه کردند اما امسال تاکید بر آموزش حضوری با مجوز ستاد کروناست، اما به هر دلیل که شرایط فراهم نشود آموزش های مجازی را هم خواهیم داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان ضرورت دارد اجرای طرح دادرس بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

میرزا حسینی اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته استان کرمان موفق ترین استان کشور در اجرای طرح دادرس بوده و امیدواریم امسال هم با تلاش همه همکاران و تعامل مطلوب با کارشناسان جمعیت هلال احمر بتوانیم این جایگاه را برای استان حفظ کنیم.

بر پایه این گزارش، نشست مجازی هم اندیشی کارشناسان سلامت و تندرستی آموزش و پرورش و کارشناسان امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان ها و مناطق استان به منظور اجرای دهمین دوره اجرای "طرح دادرس" با حضور ماشاالله میرزا حسینی معاون و زیبا اسعدی رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان و ابراهیم بابایی معاون امور جوانان و فرانگیز یوسفی رئیس اداره دانش آموزی جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcce0qss2bqis8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما