تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
۰
plusresetminus
همزمان با سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام علی ایرانمنش، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان، مراسم بزرگداشت" شهید علی ایرانمنش" با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سایر مسئولان در دبیرستان شهید ایرانمنش کرمان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهید علی ایرانمنش در دبیرستان شهید ایرانمنش کرمان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛  محمد علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا گفت: یاد و نام شهدا چراغ هدایت و روشنگر زندگی ماست، آنها انسان هایی وارسته بودند  که شاهد بر رفتار و کردار ما هستند.

محمد علیرضایی گفت: شهید علی ایرانمنش اسوه تقوا، مردم داری، اخلاق نیکو و کردار اسلامی بود که هر مقطع زندگی مبارزاتی و حضورش در نظام تعلیم و تربیت می تواند برای ما پندها و درس های زیادی داشته باشد.

وی افزود: معرفی شهدا برای تربیت نسلی در تراز انقلاب، ضروری است و یادواره های شهدا در واقع راه واره هایی برای نشان دادن راه و رسم زندگی رو به روشنایی برای ما هستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان از برگزاری "یادواره شهید علی ایرانمنش" در روز 22 اسفند 1400 همزمان با روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

بر پایه این گزارش، در این مراسم زهرا ایرانمنش فرزند حجت الاسلام "علی ایرانمنش" مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان و امام جمعه موقت وقت کرمان به بیان خاطراتی از زندگی پدر شهید پرداخت و متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهید ایرانمنش توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان قرائت شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcf1jdyjw6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین