تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

آموزش و پرورش با همه ظرفیت در خدمت سپاه و بسیج است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: آموزش و پرورش با همه ظرفیت در خدمت سپاه و بسیج است.
آموزش و پرورش با همه ظرفیت در خدمت سپاه و بسیج است
به گزارش راه آرمان "  رضا رضایی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با بیان اینکه امروز تعامل و همکاری آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام انقلاب اسلامی ضروری است خاطر نشان کرد: بر همین اساس حضور سپاه پاسداران در کنار آموزش و پرورش یک اصل ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه از نگاه آموزش و پرورش حضور بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در بدنه آموزش و پرورش یک فرصت است که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم به اهداف خودمان نزدیک شویم گفت: معتقدیم این حضور مؤثر و تحکیم بخش پایه‌های نظام و افزایش دهنده سرمایه‌های اجتماعی است.

رضایی از تهیه بسته های تربیت بدنی و آموزشی ویژه دانش آموزان استان توسط بسیج سازندگی سپاه خبر داد و افزود: این بسته های آموزشی بزودی بین دانش آموزان استان توزیع می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه عملیات ساخت سالن ورزشی در مدارس دخترانه، زمین چمن در مدارس دخترانه و سالن ورزشی والیبال در مدارس استان آغاز خواهد شد.

رضا رضایی بیان کرد: عملیات ساخت اردوگاه راهیان نور مکتب شهید سلیمانی روز اول فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تولد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز می شود.

بر پایه این گزارش؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه شورای معاونان آموزش و پرورش استان به مناسبت روز پاسدار با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله دیدار کرد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjoievtuqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما