تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۸
۰
plusresetminus
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت مطرح کرد؛

۱۷۰۰ متر مربع از اراضی ملّی جیرفت رفع تصرف شد

احمدرضا رئیسی گفت: ۱۷۰۰ مترمربع از اراضی ملّی روستای کوگوئیه بخش اسماعیلی جیرفت از ید سودجویان خارج شد.
۱۷۰۰ متر مربع از اراضی ملّی جیرفت رفع تصرف شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ احمدرضا رئیسی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت گفت: در راستای صیانت و حفظ حقوق بیت‌المال میزان ۱۷۰۰ متر مربع از اراضی ملّی روستای کوگوئیه بخش اسماعیلی این شهرستان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت افزود: نیروهای پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان این اراضی ملّی را از ید متصرفین خارج و به دولت باز گرداندند.

رئیسی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی بیان کرد: هرگونه زمین‌خواری براساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

وی افزود: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملّی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملّی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcd5j0fzyt0xj6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما