تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳
۰
plusresetminus
مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت خبر داد؛

آغاز پویش نذر آب برای میزبانی از زائران پیاده‌روی اربعین حسینی

کرامت پیرنیا گفت: پویش نذر آب برای میزبانی از زائران پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در جیرفت آغاز شد.
آغاز پویش نذر آب برای میزبانی از زائران پیاده‌روی اربعین حسینی
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ کرامت پیرنیا مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: همزمان با ایام عزاداری ماه محرّم، پویش مردمی نذر آب با عنوان سقای اربعین برای زائران پیاده‌روی آغاز شده است.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت افزود: در این پویش با همکاری آستان قدس رضوی و مشارکت مردم و خادمان حضرت امام رضا (ع)، بستر لازم برای میزبانی باشکوه از شرکت‌کنندگان در حماسه اربعین فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت nazr.razavi.ir با پرداخت مبالغ دلخواه، به سهم خود بخشی از هزینه تأمین آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را تأمین کنند تا به همّت خادمان و خادمیاران حضرت امام رضا (ع) در این مراسم توزیع شود.

پیرنیا بیان کرد: امکان مشارکت در این میزبانی از طریق بستر مجازی نیز برای عموم مردم فراهم شده است تا مردم نسبت به این امر خدا پسندیده مشارکت بیشتر داشته باشند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: گسترش و نهادینه‌سازی معارف و سبک زندگی اهل بیت (ع)، نهادینه شدن فرهنگ زیارت با معرفت برای شیعیان و محبان و علاقه‌مندان خاندان عصمت و طهارت،  فرهنگ‌سازی و انتقال گفتمان عزاداری رضوی از سایر برنامه‌های این کانون‌ها است.

وی ایجاد حال و هوای امام رضایی (ع) با فراگیری و تعمیم عزاداری در طول این سفر، توانمندسازی معنوی مخاطبین با نشر معارف رضوی و سایر را از جمله اهداف این پویش اعلام کرد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccm4qs42bqio8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما