تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰
۰
plusresetminus
اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با معرفی برترین ها در جیرفت به کار خود پایان داد.
اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی با معرفی برترین‌ها با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای در جیرفت به کار خود پایان داد.

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه اختتامیه این جشنواره گفت: اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در جیرفت توسط موسسه فرهنگی و هنری سفیران جنوب کلید خورد که با استقبال بی نظیر مردم و هنرمندان از سراسراستان رو برو شد.

وی با بیان اینکه 23 اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی هیئت داوران، 6 اثر پذیرفته شد، تصریح کرد: اثرات پذیرفته شده طی سه روز با حضور هیئت داوران در سطح شهر جیرفت به رقابت پرداختند.

مسلمی مهنی عنوان کرد: پس از رای هیئت داوران سه اثر برتر انتخاب و در رشته های بازیگیری مرد، بازیگری زن، کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه، موسیقی به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی بیان کرد: این جشنواره از سری برنامه های اعتبارات جدول 17 است که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همکاری موسسه فرهنگی و هنری سفیران جنوب و با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان و شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جیرفت برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در زمینه پیشگیری از آسییب های اجتماعی تفاهم نامه همکاری ما بین معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان جهت اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری منعقد شد که قطعاً اتفاقات مبارکی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdnz0fsyt0sz6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما