تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال طرح و ایده به دومین جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان

بهرام مسلمی مهنی اظهار کرد: مهلت ارسال ایده و طرح به دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان، بخاطر استقبال هنرمندان تا ۲۳ دی‌ماه تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال طرح و ایده به دومین جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان
به گزارش راه آرمان از جیرفت، بهرام‌مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان را از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع) دانست و گفت: بخاطر استقبال هنرمندان مهلت ارسال ایده و طرح این مهم تا ۲۳ دی ماه سال جاری  تمدید شد و علاقمندان می‌توانند از طریق تارنمای شمس توس به نشانی shamstoos.ir و فرایند ثبت‎نام و ارسال اثر از طریق پورتال portal.shamstoos.ir  طرح‌ها و ایده‌های خود را ارسال نمایند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا (ع) با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان به مناسبت دهه کرامت، دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی را برگزار می‌نماید.


بهرام مسلمی مهنی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج اندیشه امامت و تحکیم نظام ولایت با محوریت شخصیت، سیره و معارف امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در سطح جامعه از طریق گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: همچنین شناسایی، معرفی و گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با آن حضرت، فرآوری محتوای تولیدی جشنواره‌ جهت انتشار در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی، ارائه مفاهیم دینی و رضوی در قالب تئاتر خیابانی با اجرا در اماکن عمومی، استفاده از قالب تاثیرگذار تئاتر در راستای ترویج معارف دینی و رضوی برای عموم مخاطبان و…. از جمله اهداف مهم این جشنواره است.

انتهای پیام/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcjyvevhuqetoz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما