تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۶
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

ظرفیت موسیقیایی جنوب کرمان بی نظیر است

بهرام مسلمی مهنی در همایش نی‌نوازی جنوب کرمان گفت: ظرفیت‌های تئاتر شناخته شده و ظرفیت موسیقیایی جنوب کرمان بی‌نظیر است که پژوهش در این حوزه بایستی ادامه پیدا کند تا در کشور شناخته شود.
ظرفیت موسیقیایی جنوب کرمان بی نظیر است
به گزارش راه آرمان از جیرفت، بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در همایش نی‌نوازی جنوب کرمان که در سالن شهید مداحی‌پور جیرفت با حضور هنرمندان، هنردوستان و مسئولین آغاز بکار کرد، گفت: هدف ما خدمت است و در این مسیر از چیزی نمی‌ترسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن اشاره به لزوم احیا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت، افزود: در حوزه هنر تئاتر، همه ظرفیت‌ها شناخته شده‌اند و در همین راستا جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان در جیرفت و همچنین جشنواره رضوی را داریم که قرار است تا پایان سال جاری برگزار شوند.



بهرام مسلمی مهنی بیان کرد: جشنواره موسیقی «جاز تا هلیل» در منوجان برگزار خواهد شد و ظرفیت موسیقیایی جنوب کرمان در کشور بی‌نظیر است و همچنان پژوهش در حوزه‌ی موسیقی بایستی ادامه پیدا کند تا در کشور شناخته شود.

وی خاطر نشان کرد: موسیقی در کشور ایران روح و جان دارد و بایستی برای پابرجا ماندن آن تلاش کنیم زیرا راز نجات‌مان، زنده ماندن فرهنگ است.

انتهای پیام/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcd5z0fzyt0sk6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما