تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای امنیت نشان دهنده خشم و انزجار آنان از استکبار جهانی است و اقدامات تروریستی دشمنان حرکتی بزدلانه است.
هراس دشمنان از روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری ملت ایران/ حضور مردم در مراسم تشییع شهدای امنیت نشان دهنده خشم آنان از استکبار جهانی است
به گزارش راه آرمان؛ سردار محمد علی نظری امشب در مراسم بزرگداشت شهید محمود اخلاقی وشهدای مظلوم امنیت و حرم حضرت شاهچراغ (ع) با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم یادواره شهدا یکی از اثر گذارترین برنامه ها در پاسداشت شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان است، گفت: مردم کرمان اهتمام زیادی در زمینه مباحث شهید و شهادت دارند و همواره رهرو راه شهدا بودند و هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه فرهنگ شهادت ملت ایران، دشمن را در مقاطع مختلف ناکام گذاشته است، ابراز کرد:
دشمن تمام تلاش خود را به همراه هم پیمانان خود به کار گرفته است تا نظام اسلامی را ساقط کند در حالی که این اقدام خیالی باطل است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی با فرهنگ شهید و شهادت زنده شدند، زندگی کرده اند و با شهادت دوباره جان می‌گیرند، عنوان کرد: روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری مردم دشمن را نگران کرده است.

سردار نظری با تأکید بر اینکه امروزه دشمن از در صحنه بودن مردم ایران اسلامی، پشتیبانی آنها از نظام هراسان است، عنوان کرد: اقدامات تروریستی اخیر در کشور ماهیت اصلی دشمنان را بر همگان روشن کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شاهد تشییع باشکوه شهیدان در استان های مختلف بوده ایم، خاطر نشان کرد: حضور مردم در این مراسم ها نشان دهنده خشم و انزجار آنان از استکبار جهانی است و اقدامات تروریستی دشمنان حرکتی بزدلانه است.
 
انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcjvyevyuqetaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین