تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان گفت: بسیج، این مولود گرانقدر امام راحل را گرامی می داریم و به آن افتخار می کنیم و این مهم را باید بدانیم که تفکر بسیجی انقلاب و نظام را بیمه کرده است.
تفکر بسیجی انقلاب و نظام را بیمه کرده است/ اتحاد نیروهای مسلح خاری در چشم دشمن است
به گزارش راه آرمان؛ امیر غلامعلیان ظهر امروز در دیدار با سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج ضمن  گرامی داشت سالروز پیام تاریخی امام خمینی(ره) در پنجم آذر ماه برای سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت: از زمان شکل گیری سازمان بسیج مستضعفین بیش از چهار دهه منشأ خیر و برکت در همه عرصه ها بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش ادامه داد: القا تفکر بسیجی در هر سازمانی ضامن موفقیت و اقتدار آن سازمان است و بدون اغراق هر جا که تفکر بسیج و بسیجی در آن سازمان نهادینه شده، در پیشبرد همه کارها مؤثر و موفقیت آمیز بوده است.

وی ابراز کرد: در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داریم که وجود تفکر بسیجی در منازل سازمانی، در بین پرسنل نیروهای مسلح و دیگر عرصه ها، ضامن همه موفقیت هایی بوده که تاکنون وجود داشته است.

امیر غلامعلیان افزود: بسیاری به اشتباه فکر می کنند که گفتن تفکر بسیجی به این معنا است که آئین نامه های خود و مأموریت سازمانی ارتش را کنار بگذاریم و روابطی که در بسیج است را اعمال کنیم اما اینگونه نیست، تفکر بسیجی، تفکر کار جهادی و انقلابی است و این مقوله در همه سازمان ها پذیرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش عنوان کرد: امروز اگر ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که یک بازدارندگی مطمئنی در کنار سایر نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای کشور انجام می دهد، این مسئله قطعا به دلیل وجود تفکر بسیجی است که در سازمان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این اعتقاد راسخ را داریم که اگر ذره ای تفکر بسیجی در بین مسئولان سیاسی، اقتصادی و غیره باشد فارغ از جناح های سیاسی به فکر خدمت به مردم باشند با مدیریت و روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی کار مردم را سامان دهند و زیاد درگیر بروکراسی های اداری و مقررات دست و پا گیر نباشند، قطعا کشور از شرایطی که در حوره های اقتصادی و معیشتی خارج خواهد شد.

امیر غلامعلیان گفت: بسیج، این مولود گرانقدر امام راحل را گرامی می داریم و به آن افتخار می کنیم و این مهم را باید بدانیم که تفکر بسیجی انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تأکید بر اینکه امیدواریم اتحاد همبستگی بین نیروهای مسلح بیشتر از قبل وجود داشته باشد، چرا که این اتحاد خواری است در چشم بیگانگان و کسانی که چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند، خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت، توان و اقتداری که دارد در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcdsz0ffyt0sj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین