تاریخ انتشار :شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
۰
plusresetminus
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد:

فتنه‌گران چه نشانه‌هایی دارند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: فتنه‌گران سه نشانه دارند و آن نشانه‌ها این است که این افراد مشهور، محبوب و متکبر هستند.
فتنه‌گران چه نشانه‌هایی دارند؟
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردمی به‌مناسبت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر کرمان گفت: به ایران اسلامی افتخار می‌کنیم، ایرانی که تحت عنایات امام زمان هدایت می‌شود و تحت هدایت نائب امام مسلمین در حال گذراندن عمر هستیم و نام ما در زمره شیعیان و اهل‌بیت علیهم‌السلام ثبت شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در ۹ دی‌ماه مردم عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های امام خمینی (ره) و نائب امام زمان (عج) بستند، ادامه داد: در ۹ دی‌ماه شاهد حضور گسترده مردم در تمام کشور بودیم، در آن روز تمام مردم احساس تکلیف کردند و حضور یافتند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان‌های کرمان و خوزستان در خصوص مردم کرمان اظهار کرد: انسان‌ها باید از حوادث روزگار درس و عبرت بگیرند و این مهم را باید بدانیم در فتنه ۸۸ چه گذشت که امام خامنه‌ای فرمودند «۹ دی‌ماه، یوم‌الله است.»

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه روز بزرگداشت ۹ دی‌ماه تمام مردم در کشور به صحنه آمدند تا بگویند ما هنوز همانند سال ۸۸ در صحنه‌ایم، عنوان کرد: این را باید بدانیم که عاملان فتنه چه کسانی بودند؟ آنان بنا داشتند چه اتفاقاتی را رقم بزنند؟ فتنه‌گران بنا داشتند کلمات باطل را در چهره زیبا بیان، تا ملت را از نظام و امامت جدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات دولت اصلاحات برای جدایی ملت از امامت اظهار کرد: برای واکاووی فتنه ۸۸ باید به تاریخ نگاه کنیم که ایجاد این فتنه بیش از ۱۰ سال قبل طرح‌ریزی شده بود تا کودتا مخملی ایجاد کنند.

وی افزود: ۱۰ سال قبل از فتنه ۸۸ در سال ۷۸، روزنامه سلام به سردبیری موسوی خویینی‌ها به‌دلیل افشا اسرار نظام و فاش کردن مصوبات شورای عالی امنیت ملی، توقیف شد، مسئله دیگری که پس از آن اتفاق افتاد، حادثه کوی دانشگاه و آزار و اذیت دانشجویان بود که این دو اتفاق موجب شد کسانی که نسبت به انقلاب کینه داشتند، وارد میدان شوند و در آن زمان آقایان عبدالله نوری و تاج‌زاده در بین دانشجویان حاضر و بعد از سخنرانی جمعیت را به سمت موقعیت شهید مطهری حرکت دادند؛ آقایان مجمع روحانیون تهران در فتنه سال ۷۸ را دخیل بودند و آن را شروع کردند و باید در این زمینه جوابگو باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تمام توان خود را گذاشته بودند تا کودتا مخملی ایجاد کنند، اظهار کرد: انتخاب رنگ سبز توسط موسوی، در راستای کودتا مخملی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: دو عامل در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که نمی‌گذارند با فتنه‌ها کاری علیه کشورمان انجام شود و آن دو عامل عنایت امام زمان (عج) و رهبری امام مسلمین و وجود مردم با بصیرت، آگاه، از خودگذشته و ایثارگر ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در آن سال برخی از داخلی‌ها، مهره آمریکایی‌ها شدند، گفت: فتنه‌گران سه نشانه دارند و آن نشانه‌ها این است که این افراد مشهور، محبوب و از خودراضی و متکبر هستند و متأسفانه اولین کسی که بذر ناامیدی را در جامعه پخش کرد، مرحوم هاشمی رفسنجانی بود؛ وی عنوان می‌کرد که ما نگران رأی مردم هستیم و در راستای انتخابات کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند؛ همچنین وی نامه‌ای بدون سلام و تحیت برای مقام معظم رهبری ارسال کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به اینکه سران فتنه گمان می‌کردند با کودتا مخملی تمام شرایط به‌نفع آنان تمام خواهد شد، تصریح کرد: در فتنه ۸۸، نزدیک به  ۲۰۰ روز بدترین شرایط برای کشور و بدترین تحریم‌های آمریکا و اروپا در سال ۸۸ ایجاد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جسارت فتنه‌گران و عوامل آنان به عَلم امام حسین علیه‌السلام و پایکوبی آنان در روز عاشورا خاطرنشان کرد: پس از این اقدام فتنه‌گران مردم به میدان آمدند و قیام ۹ دی‌ماه را آفریدند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcepv8zojh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین