تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱
۰
plusresetminus
فرماندار جیرفت گفت: لزوم تسریع در پروژه‌های گازرسانی مناطق جیرفت نیازمند عزم جدی مسئولان گاز استان کرمان است.
عملیات گازرسانی به جیرفت نیازمند عزم جدی مسئولان گاز استان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت؛ احمد بلند‌نظر فرماندار شهرستان جیرفت گفت: تا پایان سال آینده پروژه گازرسانی به کل مناطق شهرستان جیرفت کامل می‌شود.

بلندنظر در دیدار و گفتگو با سلیمانی ماهانی مدیرعامل شرکت گاز استان بر تسریع گازرسانی به شهرستان جیرفت تاکید کرد.

وی در این گفتگو موضوع نصب علمک و اجرای شبکه توزیع در همه نقاط شهر جیرفت را خواستار شد و ادامه داد: در حال حاضر نقاط مرکزی شهر جیرفت فاقد شبکه توزیع هستند که باید در این خصوص اقدام عاجل صورت گیرد.

بلندنظر موضوع گازرسانی به روستاها و بخش‌های تابعه را نیز مهم برشمرد و اظهار کرد: مناطق کوهستانی همچون دلفارد و جبالبارز، ساردوئیه و اسفندقه نباید مورد غفلت واقع شوند و همچنین تزریق گاز به مناطقی که شبکه اجراء شده است ضرورت دارد.

فرماندار جیرفت توجه به بهسازی و مرمت آسفالت معابر پس از اجرای شبکه و علمک‌گذاری را نیز خواستار شد و ابراز کرد: شکایات و گلایه مردم در این خصوص زیاد است که باید در دستور کار تعهدات شرکت گاز و پیمانکاران باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه در نظر داریم باقیمانده روستاهای جبالبارز از پیمان برخودار شوند، خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به روستاهایی که در بخش مرکزی بالغ بر شصت درصد پیشترفت دارند را به‌زودی مجدد از سر می‌گیریم و تلاش می‌کنیم تا پایان سال آینده پروژه گازرسانی به جیرفت کامل می‌شود.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcipvazut1apq2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما