تاریخ انتشار :جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
۰
plusresetminus
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

حضور مردم پای صندوق رأی تایید استقلال کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مردم بسیار مراقب باشند که به استقلال کشور آسیبی وارد نشود و حضور پای صندوق رأی تاییدی بر استقلال کشورمان است.
حضور مردم پای صندوق رأی تایید استقلال کشور است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی علیه‌السلام و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌‌فقیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در بیان خطبه‌های‌ نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان نمازگزاران به به تقوای الهی توصیه کرد و اظهار داشت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند آگاه باشید رعایت تقوا کنید و تقوا را حفظ کنید و با آن خود را نیز حفظ کنید و اگر رعایت تقوا داشته باشید، تقوا شما را حفظ می‌کند و اجازه ارتکاب گناه و خطا را به شما نمی‌دهد و زمانی که شما مراقب کنید، در تمام طول عمر نیز خود را مراقبت می‌کنید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تقوا در این دنیا ابراز کرد: اگر انسان در دنیا تقوا داشته باشد، در روز سخت و قیامت که غیر از رعایت تقوا توشه دیگری کاربرد ندارد دست آدمی پر خواهد بود، امیدوارم در قیامت با رعایت تقوا با دست پر در پیشگاه خدواند حاضر شویم.

امام جمعه کرمان در ادامه یکی از عواملی کمک‌کننده انسان در آزمایش‌ها و ابتلائات الهی است، توجه و مطالعه به سرگذشت پیشینیان و اقوام و ملت‌های گذشته دانست و گفت: در تمام ادیان الهی به این امر توصیه شده و در اسلام نیز در تمام متون دینی از جمله آیات و روایات به این مسئله اشاره شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تاکید بر این که باید از زندگی گذشتگان عبرت گرفت، تصریح کرد: لازم که زندگی گذشتگان و از جمله کسانی که به انحراف کشیده شدند و مراقب باشیم که مانند آنان به بی‌راهه نرویم یا زندگی کسانی که در مشکلات و سختی‌ها پیروز شدند را مطالعه کنیم و تلاش داشته باشید که مانند آنان زندگی کنیم و از زندگی آنان درس بگیریم و نقشه راه خود قرار دهیم.

وی در ادامه به اشاره به سخنان حضرت علی علی (ع) ابراز کرد: آن حضرت در سخنان خود بر عدمتکبر و غرور از جانب دنیا اصرار داشتند و باید مراقب باشیم که مغرور دنیا نشویم و چه بسیار امت‌هایی که مغرور شدند و از دنیا به نفع خود بهره نگرفتند و در نهایت به هلاکت رسیدند و باید به این افراد توجه کنیم و در مقابل کسانی هم بودند که مغرور دنیا نشدند و فریب دنیا را نخوردند.

خطیب نماز جمعه کرمان در خطبه دوم نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت عقلیه بنی‌هاشم ابراز کرد: آن حضرت را مبلغ بزرگ حادثه کربلا بود و ایشان در زمان‌ای که خبری از رسانه‌های امروزی نبود توانست پیام کربلا را به خوبی به جهان آن روز مخابره کند.

وی با تاکید بر این‌که یکی از دستورات مهم شرکت همه‌ مردم در انتخابات است، توضیح داد: مردم  بسیار مراقب باشند که به استقلال کشور آسیبی وارد نشود و حضور پای صندوق رأی تاییدی بر استقلال کشورمان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان کرد: مردم ما به شأن و جایگاه کشور در دنیا توجه دارند و پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت و مشارکت را در بالاترین وجه ممکن در انتخابات پیش‌رو رقم خواهند زد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به دهه فجر گفت:  کانون رهبری امام خمینی(ره) در کشوری بنا نهاده شد که این کشور دارای ریشه بزرگی است و ریشه ما غرور ملی ایران است که امام توانست آن را تقویت کند و نتیجه آن انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

وی با بیان اینکه تا سه عنصر در وجود ایران و ایرانی وجود دارد که هیچ قدرتی حریف آن نیست، گفت:  تا ایران به غرور ملی، غیرت دینی و پشت سر مقام معظم رهبری عنوان جانشین امام معصوم (ع) ایستادند از هیچ خطری هراس ندارد و در تمامی صحنه‌ها پیروز خواهند بود.

علیدادی سلیمانی با اشاره به سالروز قرارداد ننگین کمپ دیوید ابراز کرد: این قرارداد بین مصر و رژیم جعلی اسرائیل نشان داد که در میز مذاکره بودن با اسرائیل غیر از ضرر و خسارت ارمغان دیگری به همراه ندارد، اکنون سال‌ها از این قرار می‌گذرد، اکنون همه شاهد تحولات غزه هستیم و مصر چه نفعی از این قرارداد برده است.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcbawb88rhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین