تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تضمین‌کننده اقدامات ۴۵ ساله نظام است.
حضور مردم در انتخابات تضمین‌کننده اقدامات ۴۵ ساله نظام است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار محمدعلی نظری در رویداد فرهنگی هنری بسیج با رویکرد ایران قوی و حضور حداکثری صبح امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با تأکید بر اینکه در اسفندماه ماراتن انتخابات را در پیش داریم، گفت: در این راستا باید برنامه‌ها، نقشه‌ راه و شناخت‌ها نسبت به این مهم انجام شده باشد و در مدت باقی‌مانده تا انتخابات با شناختی که از دشمن پیدا کرده‌ایم باید با اقدامات آنان مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این روزها دشمن در فضای مجازی به کاستی‌ها برای ایجاد ناامیدی، ضریب می‌دهد و این نقشه راهی است که دشمن در این ایام در نظر گرفته است، عنوان کرد: ما نیز برای مقابله با اقدامات دشمن باید مسائل مختلف کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی و در دهه‌های مختلف و پیشرفت‌های ایجاد شده را تبیین و تشریح کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید با شبهه‌هایی که دشمن در راستای ایجاد بذر ناامیدی در کشور انجام می‌دهد، مقابله کنیم، ابراز کرد: در زمینه مقابله با اقدامات دشمن باید ظرفیت‌های استان را بشناسیم که استفاده از چهره‌های کاریزماتیک یکی از این ظرفیت‌ها است و مهم‌ترین چهره کاریزماتیک استان، شهید سلیمانی و مکتب ایشان است.

سردار نظری اظهار کرد: دشمنان در خصوص رهبری قوی، مکتب اسلام قوی، مردم قوی و نیرو بازدارندگی و امنیتی کشور اقدام می‌کنند، چرا که آنان به دنبال القا ناامیدی و ناکارآمدی در این زمینه هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: در راستای مقابله با اقدامات دشمن باید ولایت‌مداری را در رأس امور توجهی خود قرار دهیم و در این زمینه می‌توانیم از مکتب حاج‌قاسم کمک بگیریم.

وی تنها نگذاشتن رهبری را از دیگر مسائل عنوان کرد و افزود: حضور مردم در همه مقاطع تاریخی باید تشریح شد؛ چرا که هر جا حضور همه جانبه مردم بوده، منجر به پیروزی شده است و دشمن این حضور را نمی‌تواند ببیند.

سردار نظری بصیرت‌افزایی و روشنگری را از دیگر راه‌های مقابله با اقدامات دشمن برشمرد و تصریح کرد: تشریح و تبیین استقلال و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمن را مأیوس و کشور را بیمه می‌کند؛ چرا که دشمن سعی دارد این مسائل و پیشرفت‌های کشور را وارونه جلوه دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه دشمن رو به‌زوال است و مردم شکست‌هایی که آمریکا و رژیم صهیونیستی خورده‌اند را می‌توانند مشاهده کنند، اظهار کرد: علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی، مردم دنیا اجماعی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله فهم و باور این است که ما در جنگ ترکیبی قرار داریم، خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تضمین‌کننده اقدامات ۴۵ ساله تمام مدیران، مسئولان، مردم، شهدا و نظام است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchk6nz-23nx6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین