تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد:

۴ رکن متمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان کرمان مردمی بودن، مجهز بودن، محیا بودن و معتقد بودن را چهار رکن ارتش جمهوری اسلامی دانست.
۴ رکن متمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار با امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌ شرق ضمن گرامیداشت دهه ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شجاع، توانمند، باانگیزه و تکلیف‌محور با برنامه نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: پیروزی قاطع، تاریخی، برجسته و جهانی جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی به‌دست توانمند نیروهای مسلح و سپاه پاسداران را تبریک می‌گویم.

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه تاکنون رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در عمر خود، این حجم از ضربه‌ای را نخورده بود، ابراز کرد: دنیا این حجم از عملیات بازدارندگی، با این ابزار و ادوات جدید را شاهد نبوده و جمهوری اسلامی ایران توانست این کار بزرگ را با موفقیت انجام دهد و همچنین پشتیبانی از این عملیات و حفظ پیروزی که در حال انجام است، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران چهار رکن دارد که آن را از سایر ارتش‌های دنیا ممتاز می‌کند، عنوان کرد: رکن اول، مردمی‌ بودن ارتش است؛ چرا که ارتش از بطن مردم تشکیل شده است و همواره شاهد بوده‌ایم اولین گروه‌هایی که در بحران‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند، ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی مجهز بودن ارتش را رکن دوم ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از مجهزترین ارتش‌های دنیاست، این سازمان به‌روز است و قدرت بالایی دارد و اینکه در بحران‌ها حضور پیدا می‌کند، به‌دلیل مجهز بودن آن است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه محیا بودن رکن دیگر ارتش است، تصریح کرد: آمادگی ارتش جمهوری اسلامیف آمادگی درونی و بیرونی است، ارتش از درون آماده برای انجام مأموریت‌ها به‌بهترین وجه ممکن است و مأموریت‌های خود را در سخت‌ترین اقلیم، جغرافیا و زمان انجام می‌دهد.

امام جمعه شهر کرمان اعتقاد را از دیگر ارکان ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی را در ارتش‌های دنیا نمی‌توان پیدا کرد؛ معتقد بودن، کارآمدی نیروها را چندبرابر می‌کند و این رکن قدرت مانور و به‌نتیجه رسیدن در مدموریت‌ها را افزایش می‌دهد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdci3uaz5t1a5p2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین